Oprydning på den sjove måde...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Oprydning på den sjove måde...
Jeg har været i gang med at rydde op i dag - men det er ikke en sur pligt, det er faktisk en fornøjelse. Jeg har nemlig være nødt til at tømme mine klædeskabe i et forsøg på at finde tøj frem, der passer mig - det jeg plejer at gå med er blevet alt for stort :-)

Så nu har jeg samlet to hele sække stort tøj til genbrug og fundet en masse lækkert tøj frem, der ikke har været i brug i årevis, men som passer mig perfekt nu. Det er dælme rart at være blevet mindre :-)

Og hvis jeg holder stilen har jeg brug for sådan en oprydning igen om et par måneder. Jeg glæder mig jo helt ;-)
16 år8. marts 2008 kl. 12:58
re: Oprydning på den sjove måde...
Hvor er det dejligt. Tillykke til dig.
Har selv skiftet en 42 ud med en 40 - skøn fornemmelse så jeg ved hvordan du har det.
KH Lene
16 år8. marts 2008 kl. 13:54
Ja, det er dejligt!

Tillykke med størrelsestabet ;-)

Jeg beholdt i øvrigt et enkelt par bukser fra dengang jeg var stor. Dem vil jeg i når jeg har nået mit mål og så skal der tages et billede :-D
16 år8. marts 2008 kl. 18:59
super godt gået.,.. Tillykke med dig.. du er bare for god....
16 år8. marts 2008 kl. 20:34
Tak, tak - jeg har slet ikke rigtigt bemærket hvor meget det kunne ses, at der efterhånden er røget 12 kg - men når tøjet pludselig passer, så ser det ud af en masse...

Jeg havde ikke lige tænkt på den med at gamme et par store bukser, men det kunne da være meget sjovt - jeg har vist stadig et jakkesæt hængende fra jeg var næsten på toppen, så de bukser må jeg lige gemme...
16 år9. marts 2008 kl. 08:15
Jeg havde også planer om sådan et billede, men jeg har desværre i et tankeløst øjeblik fået lagt alle mine bukser ind - min mor syr, så det var en nem løsning. Så det er jeg egentlig lidt ærgerlig over. :-( Men jeg må se om jeg finder nogle bukser, som alligevel ikke er blevet lagt ind.

Claus - tillykke med oprydningen. Kan se vi er nået lige langt i kuren - jeg har også tabt 12 kilo og 2 tøjstørrelser. Så selvom man hurtigt vænner sig til den nye størrelse, ja så er der godt nok sket noget. Skønt at tøjet minder os om at der sker noget;-)
16 år9. marts 2008 kl. 21:43
Tillykke....

jeg kender det godt selv... Jeg var nød til i januar måned og købe nyt tøj... hele mit klædeskab var for stort....

jeg er gået fra en størrelse 46 til en størrelse 38/40 kommer lidt an på faconen i bukserne... i bluse er jeg gået fra størrelse XXL til M... Det er dejligt at mærke at ens tøj er blevet for stort... det er den bedste oprydning der findes... at gå sit tøj igennem....
16 år10. marts 2008 kl. 11:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });