#2 af Muldebeerg
Bamses fredag.
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Bamses fredag.
Hello BB!
Jamen det kører jo altså bare på skinner for dig. Super flot med motionen og sikke da en flot tid, det må jeg sige..Der er da vist kommet lidt turbo på bamsen, siden jeg så dig sidst, hi hi hi...
Men motivationen er vel også nærmest i top, efter at du har smidt næsten 2 kg. i løbet af ingen tid...Er super glad på dine vegne, ven - men det ved du vel..
Tja..motionsmæssigt er der ikke rigtigt de store udsigter hele næste uge, fra i dag, men så må jeg ha' fat i nakken af mig selv, når jeg er færdig med al arbejdet for denne gang....Skal jo løbe Horsensløbet her på grundlovsdag, så det er spændende om jeg igen kan komme under en ½ time, -kender nemlig ikke ruten..
Knuz og go' weekend til dig - lyder til at du, trods arb., skal hygge dig..
Jamen det kører jo altså bare på skinner for dig. Super flot med motionen og sikke da en flot tid, det må jeg sige..Der er da vist kommet lidt turbo på bamsen, siden jeg så dig sidst, hi hi hi...
Men motivationen er vel også nærmest i top, efter at du har smidt næsten 2 kg. i løbet af ingen tid...Er super glad på dine vegne, ven - men det ved du vel..
Tja..motionsmæssigt er der ikke rigtigt de store udsigter hele næste uge, fra i dag, men så må jeg ha' fat i nakken af mig selv, når jeg er færdig med al arbejdet for denne gang....Skal jo løbe Horsensløbet her på grundlovsdag, så det er spændende om jeg igen kan komme under en ½ time, -kender nemlig ikke ruten..
Knuz og go' weekend til dig - lyder til at du, trods arb., skal hygge dig..
19 år27. maj 2005 kl. 19:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hey Bamse
Sådan det er da en super tid søde - nu skal du altså ikke forbedre din tid mere jeg skulle jo gerne kunne følge med ik? Ja det bliver jo til nogle km når man køre ud på cykel og handler m.m. Har selv taget cyklen i dag, da jeg skulle handle og vejret har jo været skønt.
Rigtig god weekend sammen med lillemusen
Knuser smiley
Sådan det er da en super tid søde - nu skal du altså ikke forbedre din tid mere jeg skulle jo gerne kunne følge med ik? Ja det bliver jo til nogle km når man køre ud på cykel og handler m.m. Har selv taget cyklen i dag, da jeg skulle handle og vejret har jo været skønt.
Rigtig god weekend sammen med lillemusen
Knuser smiley
19 år27. maj 2005 kl. 22:08
StoreSøs (slettet)
Hej Bamse
Jeg synes virkelig at det er flot at du kan løbe 5 km på 26 min. Det er temmelig hurtigt synes jeg. Og når jeg tænker på at du lige er startet med at købe, hvad kan du så ikke drive det til ....
StoreSøs
Jeg synes virkelig at det er flot at du kan løbe 5 km på 26 min. Det er temmelig hurtigt synes jeg. Og når jeg tænker på at du lige er startet med at købe, hvad kan du så ikke drive det til ....
StoreSøs
19 år30. maj 2005 kl. 10:30
bruger slettet
Jeg vil også sige at det er megaflot at du allerede kan løbe så hurtigt og så længe. Du har jo ikke løbet ret længe, det giver dig mig stof til eftertanke. Så langt er jeg slet ikke nået selv om jeg snart har løbet i over 1,5 måned. Det er så helt vildt sejt gået af dig. Du har snart nået dit eget mål. Klap klap fra mig til dig.
19 år30. maj 2005 kl. 11:09
Det har været en kanon dag, startede dagen med at løbe 5 km på 26 min, hvilket er den bedste tid jeg har haft.
Derefter cyklede jeg rundt i byen og det er vel blvet til 2-3 km.
Så har jeg været ude og gå en masse, og har regnet ud, at jeg har gået omkring 4,5 km i dag, så man kan da sige jeg har fået en del motion i dag.
Nu er lillemusen hos mig, og vi skal nyde weekenden sammen.
Kan I alle have en rigtig god og solrig weekend
Knus
Bamse