#2 af Kirsten P (slettet)
Til "Veile" og andre
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Til "Veile" og andre
Det regner programmet ud, når man indtaster hvad man spiser .Det står forneden hvad du har tabt den enkelt dag. Du kan så se dit gennemsnit for 14 dage eller 4 uger og så kan du se hvad du skulle have tabt dig.
Ellers skal man underskud på7,4 kal for at tabe 1 g fedt. Så for at tabe 1 kg skal du have et undeårskud 7400 kal.
Kirsten
Ellers skal man underskud på7,4 kal for at tabe 1 g fedt. Så for at tabe 1 kg skal du have et undeårskud 7400 kal.
Kirsten
16 år7. marts 2008 kl. 12:53
iakob
Nogen gange passer det beregnede tal bare ikke med virkeligheden. Det kan skyldes at man ikke får indtastet mad eller motion præcist nok eller at man af den ene eller anden grund har mere eller mindre vand i kroppen.
Men det kan også skyldes at kroppen simpelthen er et meget komplekst system og nogen gange tager det lidt tid før virkeligheden indhenter teorien. Ens vægt kan godt rykke sig i hop selvom man spiser jævnt.
Men det kan også skyldes at kroppen simpelthen er et meget komplekst system og nogen gange tager det lidt tid før virkeligheden indhenter teorien. Ens vægt kan godt rykke sig i hop selvom man spiser jævnt.
16 år7. marts 2008 kl. 18:40
Kirsten P (slettet)
Du har fuldstændig ret iakob. Kroppen er meget kompleks og så kan det godt være at vi teoretisk har tabt x antal kg, men at vægten siger noget andet.
Jeg spiste komplet efter bogen i 5 uger hvor der ingen ting sket og nu er jeg inde i en periode hvor der er flere off-dage og så taber jeg mig.
Kirsten
Jeg spiste komplet efter bogen i 5 uger hvor der ingen ting sket og nu er jeg inde i en periode hvor der er flere off-dage og så taber jeg mig.
Kirsten
16 år8. marts 2008 kl. 09:49
Sabinevægt (slettet)
Tak for jeres svar.
Jeg vil prøve at taste min mad og motion ind i næste uge så:)
Sabine
Jeg vil prøve at taste min mad og motion ind i næste uge så:)
Sabine
16 år8. marts 2008 kl. 11:24
I onsdag så jeg, at du havde skrevet, at du burde have tabt 1,5 kg ifht de Kcal du havde spist.
Hvordan kan man regne det ud?
Sabine