Endelig weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab

Endelig weekend
Vægten samarbejde for 1. gang i et par uger tilmorges. Den var gået ned Juhuuuuu;-)

Ellers sidder jeg på arbejdet og venter på det bliver weekend.
Jeg har været til Day Birger et Mikkelsen salg her til formiddag og hamstret designer tøj sammen med resten af fyn og sønderjyllands kvinder (sådan føles det ihvertfald)
Og jeg fandt også nogle skønne ting, men 2 af bluserne sidder sgu´lige lovlig stramt fandt jeg ud af det jeg prøvede det da vi kom tilbage til kontoret.
Der er ikke prøverum eller noget ,så smid tøjet og prøv på stedet eller sats. Og SÅ frigjort er jeg måske ikke lige *GG*

ØV ! De holder det 2 gange om året hvor de totalt dumper priserne på deres tøj.
Nå men jeg har fået en skøøøøn kjole med hjem som jeg glæder mig til at gå med. Den er simpelthen for sej !

Nå skal der bare lige et par ekstra kilo af, så er jeg klar til at lufte "lamsebenene" igen *GGGG*

Hvad skal I andre lave i weekenden ?
19 år27. maj 2005 kl. 14:10
re: Endelig weekend
Hej Corina.
Hmm, det er ikke altid nemt at å fjerdragten til at passe, men tænk på, når du taber dig lidt mere, så tager du de to bluser på, og bliver en smuk lille pipfugl *S*
Weekenden skal stå i arbejde, skal hjælpe min eks med at tømme nogle ting og kører dem på lossepladsen.
Lørdag aften skal jeg sammen med lillemusen til min nevøs fødselsdag, og søndag skal jeg mødes med eksen, hvor vi sammen med lillemusen skal ud og bowle, og det var så den weekend.
Rigtig god weekend til dig, og pas på dig selv
Knuser
Bamse
19 år27. maj 2005 kl. 17:38
re: re: Endelig weekend
Hej Corina

Dejligt at vægten er gået nedad igen ;o) designertøj wau det må da være lækkert, er sikker på at du nok snart skal blive flot i de to bluser du har købt - ja det bliver dejligt at skulle i kjoler ik? Syntes godt nok at mine lamseben er noget hvide hihihihihihih.
I morgen skal jeg til frisøren og farves og klippes - senere skal jeg hjem til mine forældre og grille mmmmm, søndag skal jeg havde farvet bryn og rettet dem til. Regner også med at der kommer noget motion på programmet ;o)

Rigtig god weekend
knus Smiley
19 år27. maj 2005 kl. 22:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });