kaffebanansmoothie

Du læser en tråd i debat > vægttab

kaffebanansmoothie
Her er den:
1 banan
4 dadler 4-5 dl rismælk
fintrevetskal og saft fra 1/2 citron
1/2 tsk st. kanel
1/2 tsk st. nellike (det havde jeg ikke )
1 kivsp. vaniliepulver (evt. fra en stang)
1-3 tsk fint malet kaffe ( jeg bruger pulverkaffe)
Isterninger - den er bedre når den er kold.
2-4 spsk protein pulver..
Blendes sammen.

God fornøjelse
16 år7. marts 2008 kl. 07:58
re: kaffebanansmoothie
Et spørgsmål.

Jeg kender ikke rismælk. Tror du man ville kunne bruge skummetmælk eller soyamælk i stedet?

Nå, ja, to spørgsmål:
Hvad giver proteinpulveret til smoothien? Smag? Konsistens?
16 år7. marts 2008 kl. 12:43
Mit bud er, at proteinpulveret ikke giver andet end...protein :-) I hvert fald kan jeg ikke smage forskel, når jeg putter pulveret i smoothies. Måske, er der andre bud?
16 år8. marts 2008 kl. 11:23
Hejsa...så er jeg tilbage..
Først ja du kan bruge mælk,, fordi jeg ikke bruger det er pga. at jeg ikke tror at jeg har godt af for meget mælk...
men Rismælken stå i køleren ved siden af mælken...
Vedr. protein,, så er det godt at tag, pga. at det holder blodsukkert stabilt - spis derfor protein morgen, middag og aften.
16 år8. marts 2008 kl. 20:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });