hejsa:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

hejsa:-)
hejsa folkens
Det blev en stille og rolig dag mht motion idag. En sølle løbetur på 4 km er alt hvad jeg har lavet idag, hvilket i og for sig også er fint nok, hvis jeg så bare spiste derefter....
I går bagte jeg chocolate chip cookies og spiste 2 stks. I dag ligger de i køkkenet og kalder på mig. Standhaftighed, standhaftighed Eskimo!!!! Men det er godt nok svært!!

I morgen klør jeg på igen. 1 times styrketræning og en times cardio. på lørdag skal benene stå deres prøve på min første længere løbetur, 9 km, hjemmefra og ind til motionscenteret. Det bliver spændende:-)

Tillykke til alle jer der har tabt jer!! Min vægt er stadig sat i skammekrogen og kommer ikke frem før en uge efter jeg er færdig med at tage min medicin, så det bliver i midten af juni.

Hygge Eskimo
19 år26. maj 2005 kl. 19:51
re: hejsa:-)
Hejsa eskimo, jeg synes det er flot med en løbtur på 4 km. Jge løb i går med hunden, men det var som at løbe i budding så tunge var benene. 9 km. til motionscentret og så motionere og så 9 km. tilbage igen.....ih du milde jeg bliver helt træt, så jeg lister lige så stille af igen. Rigtig god weekend til dig du seje.......:o))
19 år27. maj 2005 kl. 09:26
Hej eksi.
Sidder her og smiler med et stort smil på, for jeg kender alt for godt det med man lige har bagt et eller andet guf, og så er trængen der bare til at farer i det.
Sølle 4 km, jamen det er da bedre end ingenting, så det kn du da godt være tolt af.
Uha min ven, jeg bliver imponeret hver gang du skriver hvad du skal lave, og 9 km er flot.
God tur, her i Danmark har solen bare skinnet hele dagen så de korte bukser er fundet frem.

God weekend og fornøjelse i morgen
Knus
Bamse
19 år27. maj 2005 kl. 17:29
Hejsa Eskimo

En søllet tur på 4 km!!!!!!!!!!!!! det er da bedre end at du lå på sofaen og slappede ik? og jeg kan jo læse at du skal igen i morgen med en masse motion, vi skal jo også huske at tage nogle pauser en gang i mellem fra motionen - selvom det godt nok nogle gange er lidt svært ;o)

Knuser Smiley
19 år27. maj 2005 kl. 21:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });