#2 af eskimo (slettet)
hvilke emne bruger i mest ??
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: hvilke emne bruger i mest ??
Hejsa
Jeg bruger næsten udelukkende vægttabsforummet, uanset emnet.
Mht vejedag er det forskelligt, hvornår folk vejer sig. Der er nogle stykker som spiser efter ww-principperne. De går til vejning om onsdagen, og har så status der. Nogle vejer sig om fredagen og andre som jeg selv vejer mig om mandagen (så ved jeg at jeg er nødt til at holde mig selv i ørene i weekenden;-))
Jeg synes det er okk at vi har forskellige statusdage. Så har man lidt mere tid til at glæde sig sammen med de som har tabt sig, og muntre dem op, som ikke har tabt sig så meget som de ønskede eller måske taget på. Plus, at så sker det noget i forummet faktisk hver dag:-)
Hygge
Eskimo
Jeg bruger næsten udelukkende vægttabsforummet, uanset emnet.
Mht vejedag er det forskelligt, hvornår folk vejer sig. Der er nogle stykker som spiser efter ww-principperne. De går til vejning om onsdagen, og har så status der. Nogle vejer sig om fredagen og andre som jeg selv vejer mig om mandagen (så ved jeg at jeg er nødt til at holde mig selv i ørene i weekenden;-))
Jeg synes det er okk at vi har forskellige statusdage. Så har man lidt mere tid til at glæde sig sammen med de som har tabt sig, og muntre dem op, som ikke har tabt sig så meget som de ønskede eller måske taget på. Plus, at så sker det noget i forummet faktisk hver dag:-)
Hygge
Eskimo
19 år26. maj 2005 kl. 17:57
I det gl. forum (mad og sundhed) der var man delt op i aldersgrupper, hvilke emen bruger I mest i dette forum ??
je gville have hang til at bruge vægttabs forrumet til også andre emner jeg vil konversere med - gør I også det eller hvordan - det er jo mest jer jeg kender og vile høre jeres meninger om de emner jeg evt. vil oprette
Ha´ en god dag
Knus
Maria - p.s. hvad dag er veje dag - i det gl. var det om fredagen er det stadigvæk sådan ??