Også en rigtig god weekend her og uge

Du læser en tråd i debat > vægttab

Også en rigtig god weekend her og uge
det gik bare så super til det åbenthus arrngement, folk stod i kø for at få brodert på jakker, grimer og heste dækkner.... ulempen var at jeg fik ikke alle mine måltider,, fik føsts kold aftensmad kl 20.30...men hvad..
jeg fik en masse sager med hjem der skal broderes,, så aldrig (åbnede for 3 mdr. siden)har jeg haft så meget at lave,, og det bliver ved med at stømme ind med ordre...super dejligt,, næste weekend,, står den på åbent hus i Brønderslev.
Kom i fitness.dk i går aftes,, så til morgen var der røget 400 g.. super lækkert....
16 år4. marts 2008 kl. 19:55
re: Også en rigtig god weekend her og uge
Cool!

Dejligt når det går godt. At folk bestiller er jo det sikreste tegn på at det du laver også er godt!
16 år4. marts 2008 kl. 20:42

Dejligt du har masser at lave ,men uden mad og drikke dur helten ikke. Husk det.
Hvor i Brønderslev er der åben hus, jeg bor i nærheden
Prøv at kikke ind på piboma's hjemmeside hun brodrere også.
beta
16 år5. marts 2008 kl. 08:33
Hej Beta.
Det er i maskinforretningen.
16 år6. marts 2008 kl. 08:30
Hej Beta... hvad hedder hendes hjemmeside??
16 år6. marts 2008 kl. 08:32
Okay i Almas maskinforretning regner jeg med
Hjemmesiden hedder piboma.dk
Mvh beta
16 år6. marts 2008 kl. 20:32
nej den skulle godt nok hedde Brønderslev makinforr...
16 år6. marts 2008 kl. 21:43
Okay ja jeg ser lige efter, der er vist flere i Brønderslev.
har du forresten været inde på rokken.dk der er alt muligt om håndarbejde, også sy/broderimaskine
God arbejdslyst i weekenden.
beta
16 år7. marts 2008 kl. 08:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });