Livstilssmesse på Ledreborg Slot i weekenden - Svar til Smiley

Du læser en tråd i debat > vægttab

Livstilssmesse på Ledreborg Slot i weekenden - Svar til Smiley
Alle kan komme på messe på Ledreborg Slot. Det starter i morgen kl. 12 ... og har så åben lørdag og søndag 10-18. Alle kan kommer der, indgang for voksne 95 kr (puha dyrt) og børn 4-12 år 25 kr.

Jeg må indrømme at den eneste grund til, at jeg skal derned, er at jeg har fået fribilletter, for ellers vil jeg godt nok ikke betale så meget for indgang til sådan noget. Men spændende bliver det, og jeg håber jo på at se min konsulent dernede.

Jeg har også set reklame om det på busserne forresten.

Knuz Marianne
19 år26. maj 2005 kl. 14:37
re: Livstilssmesse på Ledreborg Slot i weekenden - Svar til Smiley
Hej Marianne

Mange tak for oplysningen - har godt nok også lige set reklamer for det i fjernsynte i dag.

rigtig god fornøjelse........

Knus smiley
19 år27. maj 2005 kl. 21:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });