#2 af KarinaHadsten (slettet)
Beck Diet Solution - Hvad gør vi nu?
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Beck Diet Solution - Hvad gør vi nu?
Jeg har købt den og er stadig ved de indledende kapitler. Men måske kan jeg bare gøre som med tankekuren at jeg starter dagene inden jeg har afsluttet de indledende. Men hvad med andre? Skal vi følges ad ? Der kan selvfølgelig være dage man ikke når, men så kan man vel bare springe med igen dagen efter og springe dagen over eller tage to dage på een gang. Eller hvad ?
Kh Karina
Kh Karina
16 år3. marts 2008 kl. 15:23
Kirsten P (slettet)
Jeg har ikke købt den. Det afskækker mig lidt at den er på engelsk. Jeg vil ønske jer andre held og lykke med den og så følge med på sidelinien hvad I får ud af den.
Kirsten
Kirsten
16 år3. marts 2008 kl. 18:13
Torunn (slettet)
Jeg har stor glæde af bøgerne/CD'erne og kan godt mærke at de giver meget mere end bare at være på "kur". Beck's hjernevask giver mig lyst til at gøre kostændringerne permanente. Min sukkertrang er fuldstændig væk. Beviset kom i dag, efter kun 3 timer søvn og intet behov for noget sukker hele dagen.
For mig betyder det noget at andre giver input og fortæller om deres succes'er. Det får mig til at vente tålmodigt på at det bliver min tur til at se vægten vise lidt mindre end i sidste uge. Forhen plejede jeg at "pause" en kur efter de første 3 kilo, for så at skulle tage mig sammen endnu en gang og fortsætte, hvor jeg slap. Nu har jeg travlt med at fortsætte og glæder mig hver dag til i morgen, hvor jeg igen skal læse mit kort, lære at vælge fra + få det bedre med den mad som jeg nu har valgt at spise.
Personligt er jeg kommet til dag 3 og er ved at lære at sidde ned og spise.
Hvis vi ikke følges nogenlunde ad, kan der jo oprettes "uge-grupper" for at samle emnerne lidt. En nystarter vil dermed få glæde af den erfaring, som ligger på indlæggene allerede.
Torunn
For mig betyder det noget at andre giver input og fortæller om deres succes'er. Det får mig til at vente tålmodigt på at det bliver min tur til at se vægten vise lidt mindre end i sidste uge. Forhen plejede jeg at "pause" en kur efter de første 3 kilo, for så at skulle tage mig sammen endnu en gang og fortsætte, hvor jeg slap. Nu har jeg travlt med at fortsætte og glæder mig hver dag til i morgen, hvor jeg igen skal læse mit kort, lære at vælge fra + få det bedre med den mad som jeg nu har valgt at spise.
Personligt er jeg kommet til dag 3 og er ved at lære at sidde ned og spise.
Hvis vi ikke følges nogenlunde ad, kan der jo oprettes "uge-grupper" for at samle emnerne lidt. En nystarter vil dermed få glæde af den erfaring, som ligger på indlæggene allerede.
Torunn
16 år3. marts 2008 kl. 20:03
iakob
Jeg er på min anden gennemlæsning og har det fint med at starte forfra. Mit udgangspunkt er jo alligevel lidt en anden (denne gang vil jeg fokusere på motion - og på de detajler der kan få mit vægttab til at blive varigt).
Så hvad siger I til at starte på dag 1 fra i morgen? Det er trods at een af de vigtigste (de er stort set alle ret vigtige).
Så hvad siger I til at starte på dag 1 fra i morgen? Det er trods at een af de vigtigste (de er stort set alle ret vigtige).
16 år3. marts 2008 kl. 22:26
Futura (slettet)
Jeg vil meget gerne være med på "Dag 1" i morgen !! Jeg har købt bogen & ER igang med at læse den... og "arbejdsbogen" kom med posten i dag :-) Ready? Go! :-)
Futura
Futura
16 år4. marts 2008 kl. 00:02
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm er dag 1 så i dag eller i morgen ???
Jeg vil sørge for at læse dag 1 idag. Men det var vist også den dag jeg allerede har lavet det meste af - nogle af tingene skal bare skrives ned :-)
Kh Karina
Jeg vil sørge for at læse dag 1 idag. Men det var vist også den dag jeg allerede har lavet det meste af - nogle af tingene skal bare skrives ned :-)
Kh Karina
16 år4. marts 2008 kl. 07:42
iakob
Ok, jeg laver en tråd. En ny tråd per dag samt rose-tråden og hvad vi ellers falder over. I andre er naturligvis velkomne til at lave dagens tråd hvis I får jer logget på først.
16 år4. marts 2008 kl. 09:43
Skal vi lave een eller anden form for fælles ting omkring det - eller kører vi alle hver vores løb?
Hvor mange har købt bogen/cd'en nu - og hvor langt er I kommet.