Frem og tilbage er måske aligevel ikke lige langt!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Frem og tilbage er måske aligevel ikke lige langt!
Ja, til morgen er jeg kun sølle 200 gram fra udgangspunktet og det er skod MEN MEN MEN på de 14 dage ca jeg har været på kostomlægning ER der altså sket noget. Min facon har ændret sig en lille bitte smule omkring mave og rumpe, det kan jeg mærke på min bukser. Så selvom jeg er sur, så ved jeg at jeg forstopper omkring mens. Og jeg tæller min kilojoule, dem allesammen og jeg snyder ikke.
Og så trøster jeg mig altså med min faconændring.....

KAn I alle have en rigtig dejlig dag
KH Lene Gammelmor
16 år3. marts 2008 kl. 07:18
re: Frem og tilbage er måske aligevel ikke lige langt!
svedsker gør underværker ved forstoppelse....
16 år3. marts 2008 kl. 08:23
re: Frem og tilbage er måske aligevel ikke lige langt!
Ja, der er jo ikke andet at gøre end at holde ved og fortsætte. Det dejlige ved denne form for kur er jo at man præcis ved hvornår man gør det rigtigt og bare ikke ser resultater og hvornår man gør det knap så godt og skal gøre noget ved det.

Men en anden form er.. jo nok i bund og grund årsagen til at vi gør det her. Jeg synes det er lidt svært at forholde sig til sundhed og helse, især hvis konsekvenserne ligger 20-30 år ude i fremtiden. Men en pænere figur og bedre kondi her og nu - det kan man jo forholde sig til.
16 år3. marts 2008 kl. 09:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });