super weekend
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: super weekend
Hvor dejligt og hvor godt at du sådan kunne holde dig fra de værste af fristelserne og instille mængden på en lille, fornuftig størrelse.
Godt gået!
Godt gået!
16 år3. marts 2008 kl. 09:15
fabiola4 (slettet)
re: super weekend
ja det er super når man kan lave noget aktivt til festerne,,,især nåpr man skal have så meget usundt mad.....super lækker...
16 år4. marts 2008 kl. 08:17
Drikkevare - kaffe og te (som jeg ike drikker noget af) sodavand med masser af sukker og øl.
Lejligheden er ikke ret stor, og der var inviteret en masse mennesker, så jeg tænke bare - aftensmad = pizza. FARVEL vægttab.
Jeg tog et lille stykke chokoladekage og en lille smule frugt tærte (så var lidt af de grønne da hjemme) - og det blev til 2 sodavand.
SÅ kom overraskelsen - vi skulle alle gå ned til Bowlingcentret (½ times gang) og så skulle der ellers bowles i 2 timer - derefeter skulle vi have buffe.
Bowlingen gav sved på panden, og rigitg mange grin. (og man kunne få skukkefrie drikkevare)
Buffeen var hurtig overstået fordi jeg skulle være chaffør for min ældste datter, der skulle ud og spille med pigegarden - og derefter til TEENAGER fest. Pga. dvs. forsinkelser var jeg først tilbage ved "fest" kl. 23.00 - hvor det kun var min mand og yngste datter der var hjemme hos min svigeringe. Fik slappet af med 1 ØL og så hjem til privaten.
Det som jeg på forhånd havde regnet ville ende i et KÆMPE overskud, endte med et underskud på 180 kcal.
Tusind tak til min dejlige svigerinde for at hun sendte os alle ud og bowle. Det var en superfest, på alle måder.
Vægten i morges at atter minus - håber det hollde til på onsdag.