#2 af Corina (slettet)
Status fra en super glad bamse
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: Status fra en super glad bamse
KANONT SUPER HAMRENDE FLOT !!!
WOW !!!!!!!!!!! jiiiiiiippiiiiiii :-)
Bamse - du burde hedde SUPER Bamse ! Det er jo HELT fantastisk ! Du er jo ALT for sej !
God plan du vil lave med 100 kg´s grænsen. Du har jo også lige bevist at du sagtens kan. FORTSÆT endelig. Det er SÅ flot !!!!!
KÆMPE jubel fra
Corina
WOW !!!!!!!!!!! jiiiiiiippiiiiiii :-)
Bamse - du burde hedde SUPER Bamse ! Det er jo HELT fantastisk ! Du er jo ALT for sej !
God plan du vil lave med 100 kg´s grænsen. Du har jo også lige bevist at du sagtens kan. FORTSÆT endelig. Det er SÅ flot !!!!!
KÆMPE jubel fra
Corina
19 år26. maj 2005 kl. 11:04
bruger slettet
Rigtig tillykke med det flotte resultat, hvor er det bare godt gået, men du har sandelig også fortjent det, for du har da knoklet for det og spist rigtigt og det hele. Superflot siger jeg bare.
19 år26. maj 2005 kl. 12:45
Joanmaria (slettet)
WOW - Jeg sidder og jubler for vildt!!!
Det er BARE SUPERFLOT klaret. Du er snart under 100 - det er da helt sikkert.
FLOT FLOT FLOT
Kuns fra Judle
Det er BARE SUPERFLOT klaret. Du er snart under 100 - det er da helt sikkert.
FLOT FLOT FLOT
Kuns fra Judle
19 år26. maj 2005 kl. 13:01
eskimo (slettet)
Yipeeeyyy!!!!!!!
Hvor er det bare superskønt at høre!! Wow, hvor det kører for dig!
Det er da stensikkert at du nok skal nå de 100 kg inden 1. juli, og jeg er sikker på at du også vil nå mere!!! Du har jo smidt 3,2 kg i maj måned, så du kommer sq nok helt ned omkring d 97-98 kg!!
Man bliver helt glad af at læse det, og motiveret for selv at hænge i. Det er dejligt!!! Jubii, hvor er det bare flot!!!!!
Masser af knus fra en eskimo, der virkelig glæder sig på dine vegne!!
Det er da stensikkert at du nok skal nå de 100 kg inden 1. juli, og jeg er sikker på at du også vil nå mere!!! Du har jo smidt 3,2 kg i maj måned, så du kommer sq nok helt ned omkring d 97-98 kg!!
Man bliver helt glad af at læse det, og motiveret for selv at hænge i. Det er dejligt!!! Jubii, hvor er det bare flot!!!!!
Masser af knus fra en eskimo, der virkelig glæder sig på dine vegne!!
19 år26. maj 2005 kl. 13:41
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
SUPER FLOT resultat søde ja hvad kan jeg sige: Er godt nok stolt over at du kan vise så flot et resultat, men jeg ved jo også at du virkeligt har gjort et godt stykke arbejde med motionen og kosten.
så kan du se at det altså VIRKER super sejt....................
Mange knuser fra Smiley
så kan du se at det altså VIRKER super sejt....................
Mange knuser fra Smiley
19 år26. maj 2005 kl. 13:58
Marianne starter forfra (slettet)
KÆMPE TILLYKKE herfra også.. hvor er det bare godt gjort. Hvad skal så være dit nye mål inden 1. juni ;-) 101 kg ??? Så hurtigt som det går kan du sagtens nå det også *smiler*
Pøj pøj SuperBamse
Knuz Marianne
Pøj pøj SuperBamse
Knuz Marianne
19 år26. maj 2005 kl. 14:39
solstråle1974
re: re: Status fra en super glad bamse
Hejsa,
Det er rigtig flot - hvad mål vil du så sætte til 30-06-2005- om ca. 1 måned ???
det er jo altid spændende at følge
Knus
Maria
Det er rigtig flot - hvad mål vil du så sætte til 30-06-2005- om ca. 1 måned ???
det er jo altid spændende at følge
Knus
Maria
19 år26. maj 2005 kl. 15:56
Det har virkelig været fedt at stige op på vægten her til morgen.
MINUS 1,8 kg, så jeg er bare superglad, og det vil sige jeg har nået mit mål med 102 kg inden første juni, og så mere til.
Men det beviser jo også hvor meget det hjælper med motion og kostomlægning.
Mit projekt lækker til juli, er jeg også temmelig sikker på at nå nu ;-)
Når jeg kommer under 100, vil jeg nemlig lave en ny plan for mig selv der hedder ALDRIG MERE OVER 100 kg.
Knuser fra en lidt lettere
Bamse