status efter onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

status efter onsdagsvejning
Tja... jeg havde da tabt mig .... 200 gram af ..... og NU er jeg tilbage på hesten igen, for jeg har et mål der hedder 2 kg ingen sommerferie, der begynder den 10 juni.

Jeg VIL bare IKKE overskride mine ww points, ellers må jeg spare sammen. Det er den overordnede plan. Og så er jeg gået igang med at planlægge min mad nogle dage frem.

Jeg fik også en anderledes oplevelse her til morgen. Jeg skulle lige prøve en nederdel. Str. 46 ... jeg mente jo, at jeg stadig kunne passe den (den er kun brugt 2 gange max), den er blevet for STOR !!!! hold da op... og det er meget for stor - jeg kan næsten trække den ned over hofterne uden at knappe op. Så al motionen må da hjælpe et sted *griner*.

Og imorgen skal jeg til Ledreborg - til en livsstils udstilling som min konsulent fra ww har været med til at få på benene (det er hendes primære arbejde). Så jeg håber da, at jeg ser hende dernede. Jeg glæder mig i hvert fald.

Og lørdag skal kæresten og jeg havde venner på besøg til grill aften, og der har jeg også planlagt hvad jeg skal have at spise. For som jeg er enig med mig selv om, at der bliver perioder hvor jeg selv må have min mad med, for at gennemføre dette her. For gennemføre VIL jeg.

Nå men det må vist være nok for nu, I skal jo ikke blive trætte af mine lange indlæg.

Jeg håber I alle må få en pragtfuld dag... vejret skulle da være med os et stykke hen af vejen.

Knuz til alle fra Marianne - der har fundet det gode humør igen, trods et lavt vægttab :-)
19 år26. maj 2005 kl. 07:48
re: status efter onsdagsvejning
Hej Marianne

Ja nogle gange går det ikke lige så hurtig som man ger vil havde, men det er da godt at vægten går nedaf - husk på at du altså har tabt dig mange kg allerede. Ja selvfølgelig hjælper det med motionen - bliv du bare ved med det, så kommer vægten også til at gå mere ned.

Men du kan jo se at du alligevel har tabt dig, bare ikke så meget på vægten men det har du jo i cm - er det ikke en dejligt fornemmelse med nederdelen? Selvom du ikke har brugt den så meget og nu er det blevet for stor!!!!!!!

Skal også grille i weekenden hjemme hos mine forældre, men regner med at det bliver noge kylling, kalkun m.m. og en masse salat - hmmmmmmmm bliver helt sulten af at skrive det ;o)

Lyder spændende det du skal til i morgen, håber at du skriver noget mere om det - er det kun noget fra ww medlemmer eller er det en messe for alle? Bare lidt nysgerrig.

Pøj pøj med det hele og det er dejligt at dit humør igen er i top - vejret er jo skønt så ens humør kan jo næsten kun var godt ik?

Knuser Smiley
19 år26. maj 2005 kl. 10:56
re: re: status efter onsdagsvejning
Hej Marianne.
Det er jo en sejr i sig selv at tage noget af sit tøj på, og så finde ud af det er blevet for stort.
Jeg købte også nye bukser i weekenden og kunne gå en nummer ned.
Jeg er fuldt enig med dig, engang imellem skal man også have lov til at hygge sig med lidt god mad og sine venner, og så er grillmad jo ikke det væreste, bare der er masser af salat og groft brød til, men husk, alkohol stopper din forbrændning.
Og 200 g nedaf er jo også godt ;-)

Knuser
Bamse
19 år26. maj 2005 kl. 11:06
re: re: status efter onsdagsvejning
Det med nederdelen er den for SEJESTE oplevelse. Kender den selv. Man kan jo SVÆVE bagefter. Det er for skønt !

Super flot gået Marianne - forsæt forsæt !!!!!!
19 år26. maj 2005 kl. 11:06
Hej Marianne, jeg synes det går rigtigt fint med dig. Det må da være helt vildt skønt at konstatere, at nederdelen er blevet SÅ meget for stor og da især, da du troede at du skulle have den på. Så du har da al mulig grund til at være glad. Jeg håber du får en dejlig dag på Ledreborg, der ville jeg også gerne hen, men det bliver nok lidt svært at få lokket chaufføren (min mand) med... ha ha. Ha' en skøn dag.
19 år26. maj 2005 kl. 12:48
Hej Marianne

Det er bare for sejt at du har en nederdel der er blevet for stor... Så skidt da med at vægten kun siger minus 200 gram, ikke??

Rigtig god weekend.

knus Judle
19 år26. maj 2005 kl. 12:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });