hvorfor taber jeg mig ikk ?

Du læser en tråd i debat > vægttab

hvorfor taber jeg mig ikk ?
jeg taster min motion ind og lader som om jeg sover resten af tiden og spiser så efter det.. alligevel stiger min vægt.. forstår det altså snart ikke :-(
16 år28. februar 2008 kl. 09:56
re: hvorfor taber jeg mig ikk ?
I hvor lang tid har du ikke tabt dig? Hvor tit vejer du dig?
16 år28. februar 2008 kl. 11:37
tjah det er jo nok kun et par dage når det kommer til stykket - fik jo lidt vin i weekenden og en dum durumrulle i fredags.. jeg holder ved med kosten og motionen så kommer det nok - blev bare lige lidt utålmodig over at vægten ikk havde rykket sig siden mandag morgen...
16 år28. februar 2008 kl. 11:57
Det er det samme her....... min vægt har stået på det sammen siden i weekenden...... og jeg har ikke skejet ud en eneste gang... øv... ;-(... er der nogle af jer der ved om ens "månedlige" har negativ indflydelse på vægttabet ????
16 år28. februar 2008 kl. 12:22
Frede: Der kan du selv se ;-)

CamFog: Menses er absolut en faktor der giver een lidt ekstra på vægten i nogle dage. Det sker af og til folk skriver her: "Jeg har ikke tabt mig og jeg har overholdt min kur - jeg forstår det ikke" bare for at skrive 3 dage senere: "Nu forstår jeg det - det er den tid på måneden". Jeg er også selv faldet for den ;-)
16 år28. februar 2008 kl. 13:42
Min vægt står også dræbende stille og det er ikke den tid på måneden. Og selv når jeg skejer ud taster jeg det ind og gør det KUN hvis der rent faktisk er energi at gøre det med. Så det er lidt nedtur, men man hører til gengæld tit nogle snakke om lange pauser, hvor der ikke sker noget, så jeg vælger at holde hovedet højt og fortsætte med at overholde energiindtaget og lur mig om der så ikke sker noget inden for de næste par måneder.

Kh Karina
16 år28. februar 2008 kl. 14:01
I sku pive, sku I, :-) jeg vejer 66kg og det gjorde jeg også d. 24 januar. I mellemtiden har min vægt svinget mellem 66 og 68 kg. Programmet her siger
ellers at jeg skulle have tabt mig 2,6 kg når jeg ser på de sidste 4 uger. Til gengæld har jeg en smileys i det hele.

Jeg har så valgt at alligevel at forsætte med det som efterhånden er blevet en livstil, for om ikke andet ,så må jeg være sund, og på et eller andet tidspunkt må det vel give resultat vægtmæssigt.

Alternativet er vel at opgive kontrollen og så bare bliver federe og federe og det har jeg ikke lyst til.

16 år28. februar 2008 kl. 16:25
jeg startede 5. januar på 78,5 og vejer i dag 77,4 hmmm.. programmet her siger jeg skulle have tabt 4,4 kg så har vist glemt at taste noget tror jeg.. hmmm...
16 år28. februar 2008 kl. 16:35
ja det er svært med den vægt,, i starten taber man meget,,,i slutningen lidt,, men måske lidt mere gang i motionen,..kan hjælpe...for at kroppen kan vænne sin til en anden rytme,,, end den, den plejer....det kan også være pga.. at man mgl. sund fedt,,,prøv så med et par nødder om dagen,....
Held og lykke med vægten....er spændt på om min falder når perioden er ovre...
16 år28. februar 2008 kl. 17:03
Selvom mit vægttab for nuværende går dårligt, så siger min erfaring fra et tidligere vægttab at kroppen nogle gange har brug for noget andet. Det skal forstås på den måde, at man tit har tendens til, at spise nogenlunde ensartet. Ved at spise anderledes i et par dage kan det godt sætte skub i vægttabet. Prøv nogle andre grønsager og frugter end du plejer og noget andet kød eller fisk. Good luck.
16 år28. februar 2008 kl. 21:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });