Om kongstanken: du kan aflæse på din vægt om du var god dagen før

Du læser en tråd i debat > vægttab

Om kongstanken: du kan aflæse på din vægt om du var god dagen før
Igår havde jeg et overskud på 1.309 kj - en beregnet vægtforøgelse på 44 gram.

Men her til morgen havde jeg tabt mig 600 gram siden igår.

Kan man få tydligere bevis på at hvad vi har spist dagen før ikke kan aflæses på vægten om morgenen dagen efter :-)
16 år28. februar 2008 kl. 09:02
re: Om kongstanken: du kan aflæse på din vægt om du var god dagen før
Godt gået.
Din vægt vil nok nærmere afspejle, hvor meget du har spist i forgårs. Det meste afhænger jo af, hvor meget vand du har bundet i kroppen/afføringen, samt transittiden i din mave... + en hel masse andre ting.
Godt at høre at du har tabt 600 gram. Min vægt cykler opad pt. da jeg skal have min mens. Om en uge er det hele forhåbentlig på plads igen.
16 år28. februar 2008 kl. 09:22
re: Om kongstanken: du kan aflæse på din vægt om du var god dagen før
Jeg tror nu næppe jeg reelt har tabt mig 600 gram på et døgn eller to. Det ser på grafen ud til at være tale om et dyk.

Men om det så er et dyk i forhold til en top eller et dyk i forhold til normalen - ja det vil resten af ugens vejninger jo vise.
16 år28. februar 2008 kl. 09:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });