brug for opbakning
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: brug for opbakning
Kender det godt. Jeg studerede i årevis og blev større af det.
Har du fulgt med i Becks Diet Solution-trådene? Det er faktisk det bedste råd jeg kan give dig - at købe bogen. Der er rigtig mange gode ting i den bog omkring mange dårlige vaner.
Har du fulgt med i Becks Diet Solution-trådene? Det er faktisk det bedste råd jeg kan give dig - at købe bogen. Der er rigtig mange gode ting i den bog omkring mange dårlige vaner.
16 år27. februar 2008 kl. 23:11
fabiola4 (slettet)
ja det kan være svært når man skal ind i en rytme...kan du ikke sætte dig nogle mål..eks.. at du skal gå en time hver dag...det klare jo hovedet op....og du bliver superfrisk.. løb er også rigtig god,,,få mad og motion som en slags hobby....så du går lidt mere op i det,,,med opskrifter,,,gåruter/løberuter måles på iform.dk.....
Held og lykke
Held og lykke
16 år27. februar 2008 kl. 23:13
Gammelmor (slettet)
ÅHHH ja velkommen i klubben af stillesiddende og runde mennesker!
Jeg har altid skrællede gulerødder liggende og jeg prøver at GÅ ud for at handle hver dag! Nu bliver vejret bedre så nu kommer enten løb eller lange gåture på programmet igen.
Du kan godt, men det handler om at skifte mindre heldige vaner ud med dem du bliver sund af!
KH Lene
Jeg har altid skrællede gulerødder liggende og jeg prøver at GÅ ud for at handle hver dag! Nu bliver vejret bedre så nu kommer enten løb eller lange gåture på programmet igen.
Du kan godt, men det handler om at skifte mindre heldige vaner ud med dem du bliver sund af!
KH Lene
16 år28. februar 2008 kl. 05:42
Jeg vil rigtig gerne være mere aktiv hver dag, og jeg har altid haft en sukkerafhængighed, som jeg gerne vil slippe af med, og gennemgående bare leve sundere.
Men jeg har måtte erfare, at der til tider er rigtig langt fra tanke til handling...hjælp