Onsdagsvejning d. 27/2 08
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Onsdagsvejning d. 27/2 08
hej pernille78
det er da flot, sej gået ;O)
jeg selv vejede jo 77,5kg sidste onsdag. men vægtøgningen var jo pga mens. og det er heldigvis væk igen plus lidt mere. jeg vejer i dag 76kg så det er et reelt vægttab på et halvt kilo. så jeg er meget tilfreds
go held til jer andre;O)
lise
det er da flot, sej gået ;O)
jeg selv vejede jo 77,5kg sidste onsdag. men vægtøgningen var jo pga mens. og det er heldigvis væk igen plus lidt mere. jeg vejer i dag 76kg så det er et reelt vægttab på et halvt kilo. så jeg er meget tilfreds
go held til jer andre;O)
lise
16 år27. februar 2008 kl. 06:58
MereteS (slettet)
Det ser jo godt ud her inde i denne uge, jeg har tabt mig 500g, og nået mit del mål en uge før tid, så jeg har sat et nyt - idag 89kg om 4 uger 87kg. pøj pøj til jer alle
Merete
Merete
16 år27. februar 2008 kl. 07:49
Maddie (slettet)
Hej,
Jeg ligger lige midt på vægtkurvestregen, det er jeg tilfreds med.
Venlig hilsen
Maddie
Jeg ligger lige midt på vægtkurvestregen, det er jeg tilfreds med.
Venlig hilsen
Maddie
16 år27. februar 2008 kl. 07:51
kp08
Jeg har tabt 400g. Det er meget godt, set i lyset af familiefødselsdag i weekenden.
Desuden får jeg ikke rørt mig så meget, fordi der er så meget der skal læses til mit studie.
Desuden får jeg ikke rørt mig så meget, fordi der er så meget der skal læses til mit studie.
16 år27. februar 2008 kl. 07:58
KarinaHadsten (slettet)
Øvøvøv så vil jeg da som den første melde ind med en VÆGTSTIGNING !!! Øv. Jeg vejer idag 86,3, hvilket er 400 g mere end sidste uge. Forklaringen er ikke mens og jeg har overholdt mit energiunderskud i hele perioden, så jeg er rigtig træt af det. Men skal jeg forsøge at finde en forklaring så var målingen for en uge siden lidt nede i et dyk - dagen efter gik det op igen, men det ændrer ikke på det faktum at jeg de sidste 14 dage kun har tabt 600 g og slet ikke nået det mål jeg havde sat for en 14 dages periode. Jeg har igår sat mig et nyt mål og prøver denne gang med et som er lidt længere. Målet er sat til 81,5, hvor jeg igen skal belønnes med en ring. Datoen blev midt i april. Men jeg starter så lige med at rykke 500 g op over den røde linie, så det er en rigtig ringe start. Men jeg håber at det bare lige var en peak idag, så jeg kan komme ned på linien i løbet af et par dage.
Jeg har godt nok spist chokolade nogle dage, men stadig i mængder, som gjorde at jeg overholdt mit underskud dagligt. Så jeg har egentlig ikke så dårlig samvittighed over det. Og jeg er endda også begyndt at få det væske jeg skal ha - det burde vel ikke gi vægtforøgelse. Øv jeg synes det er lidt træls idag. Men jeg må jo bare fortsætte. Jeg får vist brug for at komme ind i "Dagens ros" tråden. Jeg var på jensens bøfhus i går, men spiste meget fornuftigt. Kylling og bagt kartoffel og salatbar.
Kh Karina
Jeg har godt nok spist chokolade nogle dage, men stadig i mængder, som gjorde at jeg overholdt mit underskud dagligt. Så jeg har egentlig ikke så dårlig samvittighed over det. Og jeg er endda også begyndt at få det væske jeg skal ha - det burde vel ikke gi vægtforøgelse. Øv jeg synes det er lidt træls idag. Men jeg må jo bare fortsætte. Jeg får vist brug for at komme ind i "Dagens ros" tråden. Jeg var på jensens bøfhus i går, men spiste meget fornuftigt. Kylling og bagt kartoffel og salatbar.
Kh Karina
16 år27. februar 2008 kl. 08:21
bruger slettet
20/2: 60 kg
27/2: 60,6 kg:(
Forstår det simpelthen ikke, kan se jeg har tabt mig, er i kalorieunderskud hver dag og dyrker en masse motion som engang tælles med i underskuddet :( Har stået på 60,3 i flere dage og så stiger den med 0,3.. Er så sur her til morgen! Måske fordi jeg kun har sovet 6 timer. Spiste en masse gulerodder inden jeg gik i seng. Kan det være pga jeg spiser sent?? Drikker også en masse light sodavand lige inden jeg lægger mig til at sove.. Er bare sikker på den burde vise højst 59,5
27/2: 60,6 kg:(
Forstår det simpelthen ikke, kan se jeg har tabt mig, er i kalorieunderskud hver dag og dyrker en masse motion som engang tælles med i underskuddet :( Har stået på 60,3 i flere dage og så stiger den med 0,3.. Er så sur her til morgen! Måske fordi jeg kun har sovet 6 timer. Spiste en masse gulerodder inden jeg gik i seng. Kan det være pga jeg spiser sent?? Drikker også en masse light sodavand lige inden jeg lægger mig til at sove.. Er bare sikker på den burde vise højst 59,5
16 år27. februar 2008 kl. 09:00
iakob
Jeg har tabt mig en kilo siden sidste uge, hvilket ikke giver mening da jeg jo har sat mit mål til 1 kilo over 3 uger - og jeg har ikke spist ret meget mindre end hvad der skal til for at nå det mål.
Nå... man skal jo ikke kikke en given hest i munden, men vil nogen minde mig om det her hvis jeg i de næste to uger ikke taber mig? ;-)
Jeg er i øvrigt offline idag. Ville bare melde mig til onsdagsvejning.
Nå... man skal jo ikke kikke en given hest i munden, men vil nogen minde mig om det her hvis jeg i de næste to uger ikke taber mig? ;-)
Jeg er i øvrigt offline idag. Ville bare melde mig til onsdagsvejning.
16 år27. februar 2008 kl. 10:44
Spacy
Hej alle!
Tillykke Lise, Pernille, Maddie, kp og Iakob!
Karina det skal nok komme og Rosa det er garanteret gulerødderne og væsken, din vægt er sikkert nede igen i morgen :-)
Min vægt har opført sig rigtig pænt et stykke tid nu, der er røget 500 g mere af siden sidste onsdag, så den siger 73,8 :-)
Kh Spacy.
Tillykke Lise, Pernille, Maddie, kp og Iakob!
Karina det skal nok komme og Rosa det er garanteret gulerødderne og væsken, din vægt er sikkert nede igen i morgen :-)
Min vægt har opført sig rigtig pænt et stykke tid nu, der er røget 500 g mere af siden sidste onsdag, så den siger 73,8 :-)
Kh Spacy.
16 år27. februar 2008 kl. 12:10
kaso (slettet)
Hej alle.
jeg har taget ½ kg på. Tabte 2,1 sidste uge, så på lang sigt er det vel ok. Har styrketrænnet i 2 uger, så tænker at det også er med til, at det er svære at tabe sig. Er meget motiveret til at styrketræne, men det er lidt sværer at få spist det rigtige for tiden.
Regner med at tabe mig inden næste onsdag.
Hav en god uge.
Kaso
jeg har taget ½ kg på. Tabte 2,1 sidste uge, så på lang sigt er det vel ok. Har styrketrænnet i 2 uger, så tænker at det også er med til, at det er svære at tabe sig. Er meget motiveret til at styrketræne, men det er lidt sværer at få spist det rigtige for tiden.
Regner med at tabe mig inden næste onsdag.
Hav en god uge.
Kaso
16 år27. februar 2008 kl. 14:52
Pernille