Bamsenyt!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamsenyt!!
Hey vnner.
En lille hilsen her fra Bamse.
Jeg sidder på nåle i øjeblikket, for jeg er så spændt på, hvad vægten siger i morgen.
Har været ude og løbe 3,5 km på 18 min i dag, og har are sådan en lyst til at hoppe på vægten, men ikke før i morgen når jeg står op efter min sidste nattevagt i denne omgang.
Knuser
Bamse
19 år25. maj 2005 kl. 17:07
re: Bamsenyt!!
Ihhhh - nu bliver jeg også helt spændt på at høre hvad vægten siger...... Jeg er sikker på at du får et flot resultat med al den motion du får dyrket.

Knus Judle
19 år25. maj 2005 kl. 19:27
re: re: Bamsenyt!!
Hellooo Bammmmssseee!

Jeg er sikker på, at vægten igen i morgen har super nyt til dig. Hvorfor skulle den ikke ha' det, sådan som du knokler? MEN vær ikke ked, hvis den driller. DU omrokerer godt og grundigt efter du er begyndt at løbe, så ha' det i baghovedet, når du stiger op, ikke også...Bare så du ikke bli'r godt og grundigt bamsebammi-ked, hvis nu den mod forventning driller dig..

Ha' en dejlig nat, håber futterne arter sig, så du kan være frisk og udhvilet til imorgen..

Knuzzer fra Mulde, der selvfølgelig starter i nattevagt imorgen, når du har fri..Hmprf!!!
19 år25. maj 2005 kl. 23:49
re: Bamsenyt!!
Hejsa Bamse

Kan da godt forstå at du er spændt på hvad vægten siger - men jeg er sikker på at du har nået det du skulle inden den 1. juni - ja det har jeg desværre ikke, men nu heddder det lækker til juli hihihihihihihi. skal nok krydse fingre for at vægten er sød ved dig ;o)

Knus Smiley
19 år26. maj 2005 kl. 08:39
re: re: Bamsenyt!!
Kommer ind lidt sént, men nu har du så afsløret resultatet.
DU ER FOR SEJ BAMSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,8 kilo - det er jo fantastisk. Intet mindre !
19 år26. maj 2005 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });