Mit grin i går...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit grin i går...
ja det var da lidt sjov, da jeg skulle lave mit dagsmotions program,,,og kigger på alt det man laver sådan en hel dag....det er faktisk lidt svært at sige hvad man laver i 24 timer...men så kom jeg "sidde på wc" hihi,, der er da godt nok tænkt på det hele....og hvor lang tid sidder man så der..hihi,,,der kunne smilet godt komme frem på mine læber hihi...
16 år26. februar 2008 kl. 21:42
re: Mit grin i går...
Hmmm tjaaa hihi - det er jo nok lidt forskelligt. Fnis. Men ja der er virkelig tænkt på det hele.
16 år27. februar 2008 kl. 08:33
Det som undrer mig mest er at sex er sat så lavt i talværdi. Sådan foregår det bestemt ikke hjemme hos os. Der har vi begge meget sved på panden.
16 år27. februar 2008 kl. 12:30
må jeg få nogle fif ? vores sex liv er gået totalt i stå efter vi har fået barn.. nok fordi jeg får mit behov dækket af barnet så gider simpelthen ikk.. hvad gør man for at få gang i det ?
16 år27. februar 2008 kl. 12:37
Tja vi er jo stadig som nyforelskede, måske det er derfor.
Og så har vi ingen børn der skal tages hensyn til, så det kan jo sagtens blive her og nu, hvis vi har lyst. Vi skal bare huske at låse døren.

Men det er vel noget med at sætte sig tid af til det, og så overvinde den hurdel det er de første 5 min, og så ellers nyde det, for man får jo noget godt ud af det. Livsglæde og sved på panden.

Snakker i om det? Er i tilfredse med hvordan det går, eller måske han også har forslag til hvordan det kan komme op at køre igen.
16 år27. februar 2008 kl. 13:27
Ja, det med sexlivet.... altså vi fik først gang i sexlivet igen efter børn (det er en tidsregning: fb og eb ;-) da vi opgav ideen om at vi skulle have overskud, lyst og forspil hver gang.

Andre tidpunkter end om aftenen kan også hjælpe. Hej.. så længe I kun har et barn og det er under et år, så kan I jo gøre det alle steder i hjemmet og på alle de tidspunkter I har lyst.

Når barn nummer 1 er 2-3 år og man får barn nummer 2, så bliver det besværligt ;-)
16 år27. februar 2008 kl. 21:37
mener jeg fik at vide engang, at grunden til at talværdien for sex er relativt lav, er fordi den er beregnet for kvinder, som så ikke altid får nær så meget sved på panden en fyrene gør. Men det kan man jo selvfølgelig godt sige er en ret grov generalisering
16 år27. februar 2008 kl. 21:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });