Dagbøger

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dagbøger
personerne stå ikke i en bestem rækker følge eller hvad??
maddie,, har du ikke en off..profil/dagbog - kunne ikke lige se dig derinde??
16 år26. februar 2008 kl. 21:39
re: Dagbøger
Hej,

Jo, min dagbog er offentlig, men jeg har altså ikke skrevet i den de sidste dage. Jeg afprøver den lige....hæng lige på, hvis du kan. så prøver jeg at se til den.
16 år26. februar 2008 kl. 21:43
ja men jeg er her...men måske jeg bare ikke lige kunne se dit navn,, de burde jo stå i alfab....
16 år26. februar 2008 kl. 21:46
Hvis du vil, kan du lige se, om det stadigvæk ikke kan lykkes at se dagbogen. Nu har jeg skrevet et par ord.
16 år26. februar 2008 kl. 21:47
Du kan jo altid "klikke" på brugernavnet, så får du adgang til dagbogen.
16 år26. februar 2008 kl. 21:48
ok er det ikke noget nyt noget??
nå men fandt dig...tror systemet er sådan at dem der sidst har skrevet ligger øvers på listen...
16 år26. februar 2008 kl. 21:53
Jeg tror, at man har kunnet gøre det længe. Jeg har skrevet en lille hilsen i din dagbog, og har set, at du har været inde på min. Jeg tør ikke rigtig forpligte mig på "skallen" i morgen. Jeg skal arbejde hele dagen, og hvis min motionsmakker ikke er frisk, kommer jeg ikke ud at gå...selvfølgelig kan jeg gå i motionsrummet, men det er altså SÅ kedeligt. Jeg vælger at fortælle, hvis jeg VAR med, tror jeg. I morgen er det vejedag....er du med på onsdagsvejningen?
16 år26. februar 2008 kl. 22:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });