Dags skalle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dags skalle
Er der nogle der er med på dags skalle....
det går ud på eks. en dag skal man spise eks. 300 g gulerødder, en anden skal man måle 2 liter vand og drikke det.. osv....i skal være velkommen til at komme med ideer,,,hvis i vil være med.. så kan vi lave en dagskalle for onsdag???
16 år26. februar 2008 kl. 11:46
re: Dags skalle
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé! Må det også godt være motion der kan være en dagskalle? Så vil jeg nemlig godt være med. Har planer om at løbe (med gang ind imellem når det bliver for hårdt) en tur i morgen, onsdag, på min. 25 min. Tror det kan hjælpe på at få mig taget sammen når jeg nu har skrevet det her, da jeg så kan mærke en vis forpligtigelse :)
16 år26. februar 2008 kl. 12:33
Jeg tror ikke jeg forstår. Skal man spise for eksempel 300 gram gulerødder oven i den normale kurmad - eller er de 300 gram gulerødder det eneste man må få i løbet af dagen / et måltid?
16 år26. februar 2008 kl. 14:50
Skal vi sige,, at i morgen onsdag,, skal vi dyre 1/2 times motion?? enten løb, gåtur eller andet??

iakob,,,nej det er ikke oveni i den normale mad det er bare sådan at vi mindes og husker hvad man skal gøre...du må jo godt spise efter dit normale skema.. men du skal bare spise eks 300 g gulerødder ,, resten bestemmer du selv...
16 år26. februar 2008 kl. 15:16
Jeg er også med på den med min. en 1/2 times motion i morgen!
16 år26. februar 2008 kl. 15:17
Ikke mig - jeg skal til begravelse.. min faster - hun var næsten 87 og begyndende dårlig af sukkersyge både fysisk og mentalt. Men det er nu alligevel træls at miste den generation - der er mange gode minder med dybe samtaler fra da man var barn og frokoster og så videre. Jeg kommer nok til at tude hele dagen - tæller det også?
16 år26. februar 2008 kl. 18:46
Iacob: Nope gråd er ikke med i listen over motion ;-) Men mon ikke også du bare skal droppe kuren i morgen. Begravelser er bare triste :-(

Jeg skal nok tage din halve times motion i morgen. Jeg skal jo til en times karate :-D Gad vide om det tæller ?

Kh Karina
16 år26. februar 2008 kl. 21:12
ja der er så sørgeligelig med begravelser...håber at du har fået en godt afsked med din faster..
16 år26. februar 2008 kl. 21:36
Tak for det.

Jeg er kommet hjem - og er helt ødelagt og træt. Tudede i kirken, men jeg tuder næsten altid til begravelser. Især hvis det var nogen jeg kendte eller jeg kender nogen for hvem den døde betyder meget.

Men det gik da nogenlunde. Præsten var ikke god, talen var decideret dårlig og upersonlig og det selvom fyren har været præst i det sogn i over 20 år. Tja.. Jeg tror ikke min faster brød sig om ham, kan være det var gensidigt?

Nå men, vi fik hende da puttet i jorden og fik vores kaffe. Det endte med overskud på kontoen (og ikke bare mindre underskud som jeg ellers plejer at kunne slippe afsted med), men jeg er nu ligeglad. Jeg fortsætter i morgen og om 14 dage vil man slet ikke kunne se det på energi-forbruget over 4 uger.

Nå men skallen. Det lyder som en god idé. Må jeg komme med forslag til skallen som er taget fra Becks Solution - altså motiverende og tanke-relaterede ting fremfor ting som er mere direkte knyttet til kuren?
16 år27. februar 2008 kl. 21:58
ja opret du bare fredagsskallen med den ide du har liggende...i morgen er det gulerødder....
16 år27. februar 2008 kl. 23:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });