#2 af StoreSøs (slettet)
En MEGET STOLT Smiley!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: En MEGET STOLT Smiley!!!!!!
Hej Smiley
Det er rigtig, rigtig flot.
Tænk at kunne løbe 5 km på under en halv time, det ville jeg også være stolt af.
Har du bare løbet i intervaler (hurtigt, langsomt osv.) for at forbedre din tid ?? Jeg kunne godt tænke mig at forbedre min tid på 5 km som er 35 min, ikke just hurtig.
StoreSøs
Det er rigtig, rigtig flot.
Tænk at kunne løbe 5 km på under en halv time, det ville jeg også være stolt af.
Har du bare løbet i intervaler (hurtigt, langsomt osv.) for at forbedre din tid ?? Jeg kunne godt tænke mig at forbedre min tid på 5 km som er 35 min, ikke just hurtig.
StoreSøs
19 år25. maj 2005 kl. 10:26
bruger slettet
Rigtig flot Smiley, kan godt forstå du er stolt. Tillykke med det fine resultat. Jeg glæder mig til at jeg bare kan løbe 5 km. så du kan nok høre, at her har du en virkelig beundrer.
Ha' en skøn dag.
Ha' en skøn dag.
19 år25. maj 2005 kl. 10:49
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: En MEGET STOLT Smiley!!!!!!
Hej Storesøs
Jeg har faktisk ikke gjort særlig meget andet end at jeg er begyndt at løbe ca. 3 gange om ugen og så prøver jeg selvfølgelig at sætte tempoet lidt op. Men i går var jeg altså lige i mit es ;o)
Øvelse gør mester så jeg er sikker på at du nok skal kunne løbe 5 km på 30 min. Sidste år da jeg løb mit første kvindeløb løb jeg også turen på ca. 35 min. så jeg ved det hjælper med at løbe nogle gange om ugen.
Pøj pøj med det.
knuser
Smiley
Jeg har faktisk ikke gjort særlig meget andet end at jeg er begyndt at løbe ca. 3 gange om ugen og så prøver jeg selvfølgelig at sætte tempoet lidt op. Men i går var jeg altså lige i mit es ;o)
Øvelse gør mester så jeg er sikker på at du nok skal kunne løbe 5 km på 30 min. Sidste år da jeg løb mit første kvindeløb løb jeg også turen på ca. 35 min. så jeg ved det hjælper med at løbe nogle gange om ugen.
Pøj pøj med det.
knuser
Smiley
19 år25. maj 2005 kl. 11:32
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Advogirl
Mange tak for de pæne ord - bliver helt genert ;o). Men hvis du bliver ved med at løbe nogle små ture, så kommer du også til at kunne løbe 5 km på et tidspunkt, da jeg startede sidste år kunne jeg heller ikke løbe særligt langt, så jeg ved at det kan lade sig gøre ;o)
Knuser Smiley
Mange tak for de pæne ord - bliver helt genert ;o). Men hvis du bliver ved med at løbe nogle små ture, så kommer du også til at kunne løbe 5 km på et tidspunkt, da jeg startede sidste år kunne jeg heller ikke løbe særligt langt, så jeg ved at det kan lade sig gøre ;o)
Knuser Smiley
19 år25. maj 2005 kl. 11:35
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Bamse er sgu stolt af dig
Hey Smiley.
Ja jeg må sige jeg er sgu stolt af dig, syntes det er rigtig flot klaret, men men men.
Det betyder jo også, at nu skal jeg igen til at sætte tempoet op for at følge med dig igen *S*.
Kan godt følge dig i, at dine ben er lidt ømme, men superflot at du tog cyklen i dag og ikke bilen.
Knuser
Bamse
Ja jeg må sige jeg er sgu stolt af dig, syntes det er rigtig flot klaret, men men men.
Det betyder jo også, at nu skal jeg igen til at sætte tempoet op for at følge med dig igen *S*.
Kan godt følge dig i, at dine ben er lidt ømme, men superflot at du tog cyklen i dag og ikke bilen.
Knuser
Bamse
19 år25. maj 2005 kl. 16:55
Joanmaria (slettet)
Rigtig flot klaret. Du er da bare SÅ sej for tiden med alt dit løberi!!
Knus Judle
Knus Judle
19 år25. maj 2005 kl. 19:26
Muldebeerg
Super sejt Smiley...jeg skal vist snart til at oppe mig, hvis jeg skal løbe 28 min. til Horsensløbet her på Grundlovsdag...Jeg vil gøre et forsøg, men starter nu ud med igen at satse på under 30 min...Så må vi se om jeg bli'r positivt eller negativt overrasket. Har en hulens masse arbejde de næste mange mange dage, så der bli'r ikke tid til en masse fortræning, er jeg bange for..
Knuzzer fra Mulde, der synes du er en super duper løber *Ss*
Knuzzer fra Mulde, der synes du er en super duper løber *Ss*
19 år25. maj 2005 kl. 23:47
Corina (slettet)
WOW !
Det er jo en kanon tid ! Pyhhh tær slet ikke tænke på hvor længe pipper her er om at slæbe sig afsted på 5 km.
I hvertfald må jeg konstatere at det er LIDT længere end 28 min. *GGGG*
I hvertfald må jeg konstatere at det er LIDT længere end 28 min. *GGGG*
19 år26. maj 2005 kl. 11:10
solstråle1974
re: WOW !
Det er en rigtig flot tid - Så kan du nå at slå din rekord til næste kvindeløb - der skal jeg også ind - men jeg går ruten
da jeg er gavid og vil på det tidspunkt være i 23 uge - så det vil jeg ikke udsætte baby for - eller som min nevø på 4 syntes den skal hedde " Bamse"
Knus
Maria - glæde rmig til at læse om du slår tiden ved næste løb
da jeg er gavid og vil på det tidspunkt være i 23 uge - så det vil jeg ikke udsætte baby for - eller som min nevø på 4 syntes den skal hedde " Bamse"
Knus
Maria - glæde rmig til at læse om du slår tiden ved næste løb
19 år26. maj 2005 kl. 16:00
Som overskriften siger så er jeg utrolig stolt af mig selv - jeg var jo til mit andet kvindeløb i går og havde jo sagt at jeg gerne ville forbedre min tid fra sidst som var´ca. 31. min og VED I HVAD efter mit eget ur kom jeg i mål omkring 28. min. efter jeg startet SÅ I kan lige tro at jeg jublede da jeg løb i mål.
Den første km løb jeg også på ca. 5 km og det plejer at tage 6 min. - så det er bare en super fed fornemmelse at det altså hjælper at løbe et par gange om ugen. Kan desværre ikke sige jer den præsise tid, da de ikke har fået det inde på deres hjemme side endnu...........
Forsat god dag til jer alle - er på cykel i dag, selvom bentøjet er lidt øm i dag ;o)
Mange knus fra en MEGET STOLT Smiley