motionsberegner

Du læser en tråd i debat > vægttab

motionsberegner
hvordan kan det være at hvis jeg ikke gør noget en hel dag,, (er meget aktiv) er mit ansigt glad i beregneren,, men hvis jeg så løber en halv time,, så det et surt ansigt???
16 år25. februar 2008 kl. 13:29
re: motionsberegner
Det kan du faktisk læse i toppen på "Indtast motion"-siden. Der står:

NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'.
Hvis du helt undlader at indtaste din motion, beregner programmet din forbrændte energi ud fra dit generelle aktivitetsniveau (se profil>ret profil).

Så.. hvis du har sat et højere aktivitetsniveau end "stillestående arbejde"-niveauer, så bør du indtaste al din motion den dag.

Det kan du så gøre lidt lettere ved at oprette motionslister. F.eks. kan du indtaste en normal morgen, normal formiddag, normal eftermiddag og normal aften. Hver dag sætter du så disse motionslister som din motion og retter til hvis du har lavet noget andet.
16 år25. februar 2008 kl. 14:10
re: motionsberegner
ahhhaaa... det må jeg prøve...
16 år25. februar 2008 kl. 15:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });