Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften

Du læser en tråd i debat > vægttab

Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften
Jeg var rigtig god i går, kæresten og jeg var ude at løbe... godt nok kunne jeg kun løbe 1 km sådan næsten, og så var vejrtrækningen totalt smadret. Men jeg er stolt af min selv.

Min livvidde er nede på 97,5 så har jeg på kort tid tabt 1,5 cm og har i talt tabt 15,5 cm i livvidde.

Vægten aner jeg ikke rigtig noget om, for jeg kan slet ikke finde ud af min vægt i øjeblikket, så jeg venter bare og ser hvordan det går i aften når jeg skal til vægtvogterne.

Humøret er lidt bedre, og jeg ved stålsat på at få et godt resultat til næste onsdag den 1. juni. For jeg VIL bare have tabt mig meget inden jeg skal på ferie så jeg har 2½ uge til det. Jeg må kunne tabe næsten 2 kg hvis jeg virkelig passer mine point og ikke falder i.

Så det er planen.... at holde mine point, motionere mere og derved få et flot vægttab inden den 12. juni.

Nu må I alle have en fortsat god dag.

Knuz fra Marianne
19 år25. maj 2005 kl. 09:04
re: Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften
Hei Marianne,

Hvor er det bare flot gået af dig. Og tro mig de løbeture de fedtforbrænder, var det ikke for det ville jeg overhovedet ikke løbe, for jeg finder det hverken sjovt eller fedt, bare ualmindeligt hårdt, men det virker.

Det er dælme da flot at have tabt 15,5 cm. om maven. Jeg prøvede at måle mig, men jeg synes ikke der var noget at se, men jeg kan da se på tøj osv. at noget er der røget af, så det er jeg åbenbart ikke særlig god til.

Du skal nok nå dit mål det er jeg sikker på, og husk, at 2 uger ikke er lang tid i et helt liv, så bare go for it girl.

Kh/Advogirl
19 år25. maj 2005 kl. 09:17
re: re: Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften
Hej Marianne

Flot at du har kunne løbe en km det er da rigtigt flot, når du ikke er vandt til at løbe særlig meget så det kan du da godt være stolt af.
15,5 cm i livvidden det er godt nok super flot stort tillykke med det, jeg skal også snart til at måle mig igen og ja det er helt utroligt så meget man taber sig i cm ik?

Er sikker på at du nok skal nå dit mål - pøj pøj med vejningen i aften.

Knus smiley
19 år25. maj 2005 kl. 09:56
re: re: re: Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften
Hej Marianne.
Jeg vil giv dig et godt råd som jeg har fået af en sød pige fra Sjælland, når du løber så smid to stykker tyggegummi i munden, det er i hvert fald md til at hjælpe mig med at styre min vejrtrækning under løb.
Flot at du løb en km i går, lige pludselig kan du løbe 5 km, og det kommer hurtigere end du forventer.
Held og lykke i aften hos ww.
Knus
Bamse
19 år25. maj 2005 kl. 17:05
re: Et lille pip inden onsdagsvejningen i aften
Hej marianne

Hvor er det bare flot klaret. Jeg er sikker på, at du vil få gode resultater til den 1. juni ;o)

Knus Judle
19 år25. maj 2005 kl. 19:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });