Vejning
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: Vejning
Jeg vejer mig hver dag fordi jeg ikke kan lade være. Mit indtryk er ikke at min vægt en dag hænger direkte sammen med hvad jeg har spist dagen før. Jeg kan sagtens have +500 gram i løbet af et døgn men have spist helt efter dieten.
Derfor tror jeg ikke lige på det med at forbedre sig, hvis vægten en dag viser mere end dagen før. Især ikke når man tæller kalorier som her og ved præcist om man har overholdt kuren eller ej. Så er det bedre bare at fortsætte med kuren ufortrødent og så se om vægten ikke arter sig i løbet af en uge.
Derfor tror jeg ikke lige på det med at forbedre sig, hvis vægten en dag viser mere end dagen før. Især ikke når man tæller kalorier som her og ved præcist om man har overholdt kuren eller ej. Så er det bedre bare at fortsætte med kuren ufortrødent og så se om vægten ikke arter sig i løbet af en uge.
16 år21. februar 2008 kl. 18:42
Frede123 (slettet)
Jeg vejer mig også hver dag simpelthen kun fordi jeg ikke kan lade være, men der er store udsving. I går vejede jeg f.eks. 78,2 og idag 76,6
16 år21. februar 2008 kl. 18:47
fabiola4 (slettet)
nej ved godt at man kan tag på når man har eksta vand i kroppen op til en periode mv.. men syntes at det er motiverende....
16 år21. februar 2008 kl. 18:50
Gammelmor (slettet)
Jeg er alt for nysgerrig til kun at veje mig en gang om ugen. hver dag og så har jeg min daglige glæde når det er godt og min ærgrelse når der står mere end dagen før. Og det virker også motiverende og tænk hvor jeg kunne nå at tage meget på på en hel uge.....meget,!
KH Lene Gammelmor
KH Lene Gammelmor
16 år21. februar 2008 kl. 19:03
jeg vejer mig hver dag, så kan jeg se om jeg har tabt mig og være glad for det, og hvis jeg ikke har ,, må jeg lige forbedre mig...jeg holder af det så længe jeg slanker mig..men ved pauser vejer jeg mig en gang om ugen...
Det er fra slankedoktoren, jeg har lært det fra.