Chokoladekage:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chokoladekage:-)
Jeg har lige fået den skønneste opskrift på den skumleste chokoladekage, og jeg har besluttet mig for at der skal syndes godt igennem på lørdag. Lun chokolade/nøddekage med rørt vanilieis og friske bær. Mums jeg glæder mig.
Så den skal have en ordentlig en på motionen de næste par dage:-) Jeg løber efter et program der siger 3-4 dage om ugen, men jeg har lyst til at løbe hver dag. Jeg gør det nu ikke, for jeg har ikke lyst til at ende med en knæskade eller skinnebensbetændelse, så jeg må op på de kedelig cardiomaskiner i centeret istedet for.

Mulde, det lyder ret sjov med din løbetur i skoven, hihi. Jeg kunne godt bruge et par træer at løbe under heroppe:-)

Hygge fra en lækkersulten Eskimo
19 år25. maj 2005 kl. 03:30
re: Chokoladekage:-)
Det lyder bare vildt godt med lun chokoladekage og så is til. Mums, det kunne jeg godt spise, men det går nok ikke.
Husk at nyd den rigtig meget.

Jeg tror også at du skal passe på med for meget løberi, det er hårdt for knæene, og det ville jo være rigtig surt at få en skade og ikke kunne lave noget som helst motion.

StoreSøs
19 år25. maj 2005 kl. 08:17
Eksimo Eksimo jamen dog det lyder jo rigtigt lækkert og det skal der jo også være plads til en gang i mellem ik? Ellers bliver livet lidt for kedeligt ;o)
Men det er nok en god idé at du trods alt ikke løber hverdag for vi vil jo ikke havde nogle skader vel?

Knuser smiley
19 år25. maj 2005 kl. 08:37
re: re: Chokoladekage:-)
Kære Eskimo,

Den chokoladekage skal være dig vel undt også med isen. Den slags siger mig ikke så meget, så jeg er ikke misundelig, men hvis det nu havde været en pastasalat med cremefraise/fløde-dildressing, ja så havde jeg været godt misundelig.

Ja pas på med ikke at overanstrænge dig, så du pludselig slet ikke kan motionere.

Det kører for dig, og det er bare skønt at høre.
19 år25. maj 2005 kl. 09:21
re: re: re: Chokoladekage:-)
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sidder j her og bliver ret så lækkersulten, men nej, ikke falde i bamse.
God ide med at passe på dig selv, du er jo ung, og skulle jo gerne holde mange år endnu.
Knuser
Bamse
19 år25. maj 2005 kl. 16:59
uhmmm - det lyder lækkert. Jeg skal nok synde meget af weekenden med junkfood og is - og masser af kolde øl!!!

Knus Judle
19 år25. maj 2005 kl. 19:22
re: re: Chokoladekage:-)
Hej Eskim-smeski-mooo....Yummiii, gem opskriften og lav den så, når vi mødes engang til efteråret, ikke sandt. Jeg lurer lidt lidt på, om jeg kan finde et løb til os i september måned...og tro mig, det skal nok lykkes, så vi kan få os endnu et løbetræf, hvis du altså har lyst til det ;o)

Nyd den lækre kage på lørdag og få knoklet lidt igennem inden, så går det såmænd nok også. Og ja, pas godt på med løberiet, -jeg har døjet lidt med det ene knæ, når jeg har løbet for mange gange på en uge....Men satser på at svømmetræning her i sommer kan rette lidt op på det ;oD Og forresten, skynder mig da lige at sende dig en mindre bøgeskov, så du har nogle lækre lysegrønne træer at løbe under..*SS*

Knuuuzzz fra Mulde
19 år25. maj 2005 kl. 23:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });