#2 af eskimo (slettet)
Jubiii ENDELIG
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Jubiii ENDELIG
Wow, hvor er det bare superflot løbet!!! Jeg kan godt forstå du er stolt af dig selv.
Det lyder også som en lækker madpakke du fik lavet dig. Det kører da bare derudaf!. Jeg krydser fingre for dig i morgen! Du skal nok nå de 102 kg inden d 1. Det er jeg sikker på.
Hygge til dig
Knus Eskimo
Det lyder også som en lækker madpakke du fik lavet dig. Det kører da bare derudaf!. Jeg krydser fingre for dig i morgen! Du skal nok nå de 102 kg inden d 1. Det er jeg sikker på.
Hygge til dig
Knus Eskimo
19 år25. maj 2005 kl. 03:24
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Jubiii ENDELIG
Hejsa Bamse
Ja du ligger jo og sover god på nuværende tidspunkt, men så kan du jo læse det senere *s*. Syntes også at det er flot at du trodt nattevagt får løbet dig en tur alligevel, det kan du i hvert fald også være stolt af.............
Knuser smiley
Ja du ligger jo og sover god på nuværende tidspunkt, men så kan du jo læse det senere *s*. Syntes også at det er flot at du trodt nattevagt får løbet dig en tur alligevel, det kan du i hvert fald også være stolt af.............
Knuser smiley
19 år25. maj 2005 kl. 08:33
Kæmpede flere gange i går nat, og forsøgte også flere gange i formiddags, med at komme herind, men hver gang det endelig lykkes meldte systemet fejl.
Så er det man pludselig kan finde ud af at sige en masse lyde, som ens datter helst ikke skal høre *S*
Nå, men som sagt er jeg jo på nattevagt, og i mandags havde jeg virkelig en OFF-DAY, sov fra kl. 7-17, og da jeg vågnede var der desværre ikke ret meget inden jeg skulle med futtoget igen og på arbejde, men jeg fik da lavet en god omgang salat og stegt en lille kylligelårbasse.
I går vågnede jeg 12.30 og kom lige til mig selv, tog løbetøjet på og tog e løbetur på små 5 km på godt 30 min.
Hmm hvem er det der lige har gummiben lige nu??
Var ret stolt af mig selv for jeg løb 3,5 km tog en lille kort pause og løb så lige den sidste stykke og kom hjem, godt badet i sved.
I morgen er det status, og jeg er spændt på om jeg er kommet ned på 102 eller derover, og håber også det går godt for I andre, der har en deadline til den 1/6.
Kan I nu have en hyggelig dag, og det var så bare lidt bla bla bla fra mig.
Knuser
Natbamsen