#1 af Frede123 (slettet)
Med livrem og seler
Du læser en tråd i debat > vægttabFrede123 (slettet)
Med livrem og seler
Hvis man nu taster det motion ind man laver og så lader som om at man sover resten af døgnet og så spiser efter at have lidt underskud, så burde man da være sikker på at tabe sig.. men det er nok lidt at gå med livrem og seler..
16 år20. februar 2008 kl. 21:18
iakob
re: Med livrem og seler
Jeg har gjort noget ligende. Jeg har sat mit aktivitetsniveau til det laveste - jeg har nemlig stillesiddende fuldtidsarbejde.
Så jeg taster motion ind og lader madital beregne resten.
Desuden forsøger jeg altid at estimere vægten på ting til den tunge side, hvis jeg ikke har en vægt. Og sovs, dressing mv som jeg ikke kender skriver jeg på som om det kun bestod af piskefløde, creme fraishe eller mayonaise (alt efter hvad den indeholder).
Det har virket for mig. Men jeg har også været omhyggeligt med ikke at overgøre det. Små unøjagtigheder til fordel for kuren er godt - store unøjagtigheder gøre det bare omsonst at tælle kalorier.
Så jeg taster motion ind og lader madital beregne resten.
Desuden forsøger jeg altid at estimere vægten på ting til den tunge side, hvis jeg ikke har en vægt. Og sovs, dressing mv som jeg ikke kender skriver jeg på som om det kun bestod af piskefløde, creme fraishe eller mayonaise (alt efter hvad den indeholder).
Det har virket for mig. Men jeg har også været omhyggeligt med ikke at overgøre det. Små unøjagtigheder til fordel for kuren er godt - store unøjagtigheder gøre det bare omsonst at tælle kalorier.
16 år21. februar 2008 kl. 08:32