#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Lidt motion har vel også ret ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Lidt motion har vel også ret ;o)
Hej Judle.
Jeps lidt motion er jo klart bedre end slet ingen motion.
Og en halv time på kondihesten, så har du jo opfyldt dagens krav for motion.
God festival, hvad det så end er for en fætter du skal på??
Knuser
Bamse
Jeps lidt motion er jo klart bedre end slet ingen motion.
Og en halv time på kondihesten, så har du jo opfyldt dagens krav for motion.
God festival, hvad det så end er for en fætter du skal på??
Knuser
Bamse
19 år25. maj 2005 kl. 02:39
eskimo (slettet)
re: re: Lidt motion har vel også ret ;o)
Det har det i hvert fald:-) Og det er helt ok at starte i det små, for så kører man ikke sur i det, eller får skader. Egentlig styrketræner du vel også en del i hverdagen når du bærer rundt på din datter;-)
men fortsæt stilen, og prøv efterhånden at øge tiden, så du når op på ca 30 min om dagen:-)
men fortsæt stilen, og prøv efterhånden at øge tiden, så du når op på ca 30 min om dagen:-)
19 år25. maj 2005 kl. 03:20
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: Lidt motion har vel også ret ;o)
Hej judle
Ja som de to andre skriver så er det jo godt at du så småt er begyndt på nogle mere motion og det er da en rigtig god start. Er sikker på at du nok snart skal komme op på nogle flere min. motion om dagen ;o)
Endnu engang god festival
Knuser Smiley
Ja som de to andre skriver så er det jo godt at du så småt er begyndt på nogle mere motion og det er da en rigtig god start. Er sikker på at du nok snart skal komme op på nogle flere min. motion om dagen ;o)
Endnu engang god festival
Knuser Smiley
19 år25. maj 2005 kl. 08:29
Joanmaria (slettet)
re: re: Lidt motion har vel også ret ;o)
Judle
19 år25. maj 2005 kl. 09:06
Muldebeerg
re: re: re: Lidt motion har vel også ret ;o)
Hej Judle!
Dejligt at du er kommet igang igen, skulderklap til dig for det. *SS* Og ha' nu en rigtig go' Jelling Festival. Min veninde og endnu en veninde skal derned som frivillige ;o)
Knuzzer fra Mulde
Dejligt at du er kommet igang igen, skulderklap til dig for det. *SS* Og ha' nu en rigtig go' Jelling Festival. Min veninde og endnu en veninde skal derned som frivillige ;o)
Knuzzer fra Mulde
19 år25. maj 2005 kl. 23:40
I går cyklede jeg ½ time på motionscyklen og i dag har jeg cyklet 15 minutter udenfor. Det hele tæller jo i motionsregnskabet....
Faktisk var det en lidt underlig cykeltur i dag. Jeg mødte nemlig min kat, Henrik (opkaldt efter Henrik Milling på P3!!!) som ikke har været hjemme i 5 uger!!! Den er vist mere vildkat end huskat efterhånden........ nå, det var et sidespring!!!!
Men jeg skal jo til festival i weekenden, så jeg forventer ikke de store vægtmirakler i næste uge....... Ved nærmere eftertanke tror jeg slet ikke jeg stiger på vægten på mandag!!!
Knus fra Judle