Hihi - jeg kan lige se den stakkels fortabte mulde stå der i skoven og føle sig ene og alene ;o)
Det var da godt at du fandt en du kunne følges med.
Jeg synes det er superflot klaret at du kan løbe 10 km. Stort skulderklap fra mig.
Knus Judle
#2 af Joanmaria (slettet)
Ja, så kom jeg i løbeskolen igen..Det gik rigtigt godt og endte faktisk med, at jeg fik løbet hele 10 km igen i denne uge, så det er jo bare super! :o) Egentligt ville jeg ha' fulgt med dem på 15 km., så langt jeg kunne, men ak, midt ude i skoven ku' jeg lige pludselig ikke finde dem, SUK! Hva' gør man så, når man ikke kender ruten? Man vender om og går tilbage til den bagerste instruktør, oh ak oh ve, HAN var også væk...Mærkeligt! Så Mulde måtte gå frem igen til det sted, hvor hun var kommet til og så satse på at møde en heldig sjæl fra løbeskolen. HELDIGVIS lykkedes det og så ku' vi 2 følges hjemover..Hi hi hi, sikke da en redelighed, bare fordi man løber for langsomt til nogen og for hurtigt for de sidste...Det viste sig, at "bagtroppen" var vendt om og ikke havde nået at sige det til mig, -men det gik jo altsammen alligevel og jeg fik de 10 km. i hus på en time ligesom sidst..Yipee!!!
Nok "pral" fra mig, synes bare lige I skulle ha' en lille historie.. *ss*
Knuzzer