#2 af Joanmaria (slettet)
Mulde's skovtur....
Du læser en tråd i debat > vægttabJoanmaria (slettet)
re: Mulde's skovtur....
Hihi - jeg kan lige se den stakkels fortabte mulde stå der i skoven og føle sig ene og alene ;o)
Det var da godt at du fandt en du kunne følges med.
Jeg synes det er superflot klaret at du kan løbe 10 km. Stort skulderklap fra mig.
Knus Judle
Det var da godt at du fandt en du kunne følges med.
Jeg synes det er superflot klaret at du kan løbe 10 km. Stort skulderklap fra mig.
Knus Judle
19 år24. maj 2005 kl. 21:45
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Mulde
sikken da en historie søde, men det var da godt at du trods alt fandt en af følges med resten af vejen ;o) Syntes at det er super flot at du kan løbe 10 km - det tror jeg godt nok ikke at jeg kan endnu, men jeg har selvfølgelig ikke prøvet det endnu..........
Knus fra Smiley og der skal være plads til lidt pral ;o)
sikken da en historie søde, men det var da godt at du trods alt fandt en af følges med resten af vejen ;o) Syntes at det er super flot at du kan løbe 10 km - det tror jeg godt nok ikke at jeg kan endnu, men jeg har selvfølgelig ikke prøvet det endnu..........
Knus fra Smiley og der skal være plads til lidt pral ;o)
19 år25. maj 2005 kl. 08:26
bruger slettet
Hej Mulde,
Det er skam tilladt at prale, når man er så dygtig som du er. Men det er jo ikke spor sjovt at fare vild i dansk jungle, så det var godt du fandt nogle du kunne løbe hjem med. Ak ja 10 km. Hvor i alverden får I luften fra.......jeg fatter det ikke, men flot er det.
Det er skam tilladt at prale, når man er så dygtig som du er. Men det er jo ikke spor sjovt at fare vild i dansk jungle, så det var godt du fandt nogle du kunne løbe hjem med. Ak ja 10 km. Hvor i alverden får I luften fra.......jeg fatter det ikke, men flot er det.
19 år25. maj 2005 kl. 09:27
Muldebeerg
re: re: Mulde's skovtur....
Hej Advogirl!
Jeg tror nu også lige så meget det er stædigheden..Og så gør det faktisk meget når man løber med en, så man kan holde et tempo, hvor man kan snakke sammen..(selvfølgelig samtidig med at man både løber og puster *ss*). Hvis ikke du kan snakke når du løber, du ved sådan lidt forpustet snak, så skal du drosle lidt ned på farten indtil videre. Husk også at skiftevis gå og løbe, ikke også...så får du bygget konditionen op lidt så stille. Rent faktisk ta'r det ca. ½ år fra man starter med at løbe, til man har nået sin "form"...Ha' det i bagtankerne, ikke også...
Knuzzer fra Mulde
Jeg tror nu også lige så meget det er stædigheden..Og så gør det faktisk meget når man løber med en, så man kan holde et tempo, hvor man kan snakke sammen..(selvfølgelig samtidig med at man både løber og puster *ss*). Hvis ikke du kan snakke når du løber, du ved sådan lidt forpustet snak, så skal du drosle lidt ned på farten indtil videre. Husk også at skiftevis gå og løbe, ikke også...så får du bygget konditionen op lidt så stille. Rent faktisk ta'r det ca. ½ år fra man starter med at løbe, til man har nået sin "form"...Ha' det i bagtankerne, ikke også...
Knuzzer fra Mulde
19 år25. maj 2005 kl. 23:38
Ja, så kom jeg i løbeskolen igen..Det gik rigtigt godt og endte faktisk med, at jeg fik løbet hele 10 km igen i denne uge, så det er jo bare super! :o) Egentligt ville jeg ha' fulgt med dem på 15 km., så langt jeg kunne, men ak, midt ude i skoven ku' jeg lige pludselig ikke finde dem, SUK! Hva' gør man så, når man ikke kender ruten? Man vender om og går tilbage til den bagerste instruktør, oh ak oh ve, HAN var også væk...Mærkeligt! Så Mulde måtte gå frem igen til det sted, hvor hun var kommet til og så satse på at møde en heldig sjæl fra løbeskolen. HELDIGVIS lykkedes det og så ku' vi 2 følges hjemover..Hi hi hi, sikke da en redelighed, bare fordi man løber for langsomt til nogen og for hurtigt for de sidste...Det viste sig, at "bagtroppen" var vendt om og ikke havde nået at sige det til mig, -men det gik jo altsammen alligevel og jeg fik de 10 km. i hus på en time ligesom sidst..Yipee!!!
Nok "pral" fra mig, synes bare lige I skulle ha' en lille historie.. *ss*
Knuzzer