Rygestop
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Rygestop
hej Bettinae
hvor er det flot ;O)
sej at du kan holde dit rygestop og alligevel tabe dig.
jeg prøvede selv at holde i sommers , men begyndte igen efter 2 1/2 måned. så jeg hved hvor svært det er ;O)
rigtig flot ! og velkommen tilbage ;O)
lise
hvor er det flot ;O)
sej at du kan holde dit rygestop og alligevel tabe dig.
jeg prøvede selv at holde i sommers , men begyndte igen efter 2 1/2 måned. så jeg hved hvor svært det er ;O)
rigtig flot ! og velkommen tilbage ;O)
lise
16 år19. februar 2008 kl. 12:38
iakob
Tillykke både med vægttabet og rygestoppet. Jeg er godt nok ikke-ryger men man skal jo have været gravet ned et sted for ikke at vide at det er svært at stoppe.
Imponerende at du både kan tabe dig og stoppe med at ryge.
De forhenværende rygere jeg har kendt, de har alle talt om at de bedre kan smage maden efter rygestoppet. Har du det også sådan?
Imponerende at du både kan tabe dig og stoppe med at ryge.
De forhenværende rygere jeg har kendt, de har alle talt om at de bedre kan smage maden efter rygestoppet. Har du det også sådan?
16 år19. februar 2008 kl. 14:06
Gammelmor (slettet)
Fantastisk - hvor er det flot.
Jeg stoppede for 4 år siden og har taget på, javel, men det kan tabes igen og alt andet i departementet for livskvalitet er i top.......
Tillykke til dig.
KH Lene Gammelmor
Jeg stoppede for 4 år siden og har taget på, javel, men det kan tabes igen og alt andet i departementet for livskvalitet er i top.......
Tillykke til dig.
KH Lene Gammelmor
16 år19. februar 2008 kl. 14:33
Min veninde var begyndt til Weightwatchers lige efter nytår, så i ren frygt for at jeg skulle tage alle mine kg. på igen hvis ikke jeg gjorde noget fik mig til at tage med. Det er ikke sikkert at jeg fortsætter dernede, men det der har virket for mig har været at afløse den der næsten uundværlige cigaret efter maden med en anden vane, nemlig at skrive ned alt hvad jeg havde proppet indenbords. Så efter nytår med rygestop er der kommet yderligere 5 kg. af :-)
KH Bettina