Ny her

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny her
hej jeg er ny her:: har været på slankedoktoren hvor jeg tabte 10 kg,,, nu vil jeg lige se om jeg kan bruge dette forum til at smide de sidste par kg med...
Ellers søger jeg venne til at skirve med herinde,,,kan man ikke oprette venneliste herinde??
Hilsen fra Helle
16 år17. februar 2008 kl. 16:37
re: Ny her
Jeg har ikke lige stødt på nogen venneliste, men der er altid rigtig mange søde mennesker i forum, så man skal bare spørge eller fortælle. Nogle gange har man brug for at rase eller juble. Alt er der plads til.

Velkommen til. Og held og lykke med vægttabet.

Kh Karina
16 år17. februar 2008 kl. 22:07
Velkommen til! Jeg har været aktiv siden januar og har indtil videre tabt 3 kg. Nu står det lidt stille, men håber snart at der sker noget igen.

Tillykke med dit vægttab indtil videre.

Pernille
16 år18. februar 2008 kl. 08:40
Velkommen til.

Flot du har tabt 10 kilo. Slankedoktoren... er det en diet du har fulgt?
16 år18. februar 2008 kl. 09:14
Nej slankedoktoren er bare så godt... og jeg kommer virkelig til at savne det, men jeg vil ikke betale for at snakke med andre mere, derfor har jeg meldt mig her hos jer..
Hos slankedoktoren får man en kostplan over hvor mange grøntsager, brød mv,.. som man skal spise hver dag, så kan man taste mad, motion, som her, lave venneliste, debat med holdet som man er på.. det er super...herinde mgl. jeg at man kan lave en vennelist,,,syntes at herinde at det lidt mere uoverskueligt,,,,- men det er jo også gratis
16 år18. februar 2008 kl. 16:41
Jeg synes det er meget overskueligt, men nu har jeg jo ikke prøvet det andet. Jeg kan ikke lige se hvad jeg skal med vennelisten, for jeg kan bruge kommentarer fra alle til noget. Men måske er der bare en fidus jeg ikke har luret ved de vennelister.

Her skal man bare selv finde ud af hvad man kan og må spise. I princippet er alt tilladt. Men man lærer jo en masse hen ad vejen. Og strengt taget ved vi jo en masse i forvejen.

Kh Karina
16 år18. februar 2008 kl. 21:20
Hej Karina
ja det er nok nok fordi jeg er vant til at have vennelist, så kan man sorter i sine venner(DEM man snakker med) se deres dagbøger og kommenetere mv..
16 år19. februar 2008 kl. 12:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });