#2 af Corina (slettet)
advogirl 500g lettere end i går
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: advogirl 500g lettere end i går
Det er da super godt. Det understreger blot at vægten svinger vildt nogle dage.
Du må ENDELIG huske at hunden heller ikke må have spist inden i løber. Det kan give vendemave ! Det er dødeligt.
Ellers rigtig god ide at have hunden med. Jeg løber også skiftevis med vores hunde om aftenen. De EEEEEELSKER det. Dog skal de have deres snusepauser, så derfor har jeg ikke snor på dem.
Tillykke med de 500g
Corina
Du må ENDELIG huske at hunden heller ikke må have spist inden i løber. Det kan give vendemave ! Det er dødeligt.
Ellers rigtig god ide at have hunden med. Jeg løber også skiftevis med vores hunde om aftenen. De EEEEEELSKER det. Dog skal de have deres snusepauser, så derfor har jeg ikke snor på dem.
Tillykke med de 500g
Corina
19 år24. maj 2005 kl. 12:33
Corina (slettet)
Tillykke med de 500g
Corina
Tillykke med de 500g
Corina
Corina (slettet)
Tillykke med de 500g
Corina
Tillykke med de 500g
Corina
StoreSøs (slettet)
Hej Advogirl
Det var dejligt, sådan lige at tabe 500 g :-)
Jeg var også ude og løbe i går, det blev til 25 minutter. Jeg havde det rigtig godt bagefter.
Optimistisk (efter løbeturen) stod jeg op i morges og vejede mig. DET skulle jeg aldrig have gjort. Vægten sagde 58,2 !!! Dvs. + 700 g.
Men jeg har ikke mistet modet, jeg er sikker på at det er de kager jeg spiste i søndags, så de er sikkert hurtigt væk igen.
StoreSøs
Det var dejligt, sådan lige at tabe 500 g :-)
Jeg var også ude og løbe i går, det blev til 25 minutter. Jeg havde det rigtig godt bagefter.
Optimistisk (efter løbeturen) stod jeg op i morges og vejede mig. DET skulle jeg aldrig have gjort. Vægten sagde 58,2 !!! Dvs. + 700 g.
Men jeg har ikke mistet modet, jeg er sikker på at det er de kager jeg spiste i søndags, så de er sikkert hurtigt væk igen.
StoreSøs
19 år24. maj 2005 kl. 13:03
bruger slettet
re: re: advogirl 500g lettere end i går
Nå StoreSøs, jeg har ellers lige skrevet en mindre roman, men den ville madital.dk altså ikke lige sluge (den er måske også på skrump ha ha). Nå det jeg kort her vil sige er, at man nok ikke skal lægge så meget vægt på den vægt, hvor er jeg dog vittig, men den svinger jo helt vildt for os alle sammen. Næ du, hvis vi gør hvad vi kan, kan vi ikke gøre mere, og løberiet gir' altså noget. Så pøj pøj med det.
19 år24. maj 2005 kl. 13:26
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Super men som du selv skriver er det jo ikke godt at gå på vægten hele tiden vel ;o) ja det er bare en lille løftet pegefinger hihihihihihihih.
Knuser smiley
Knuser smiley
19 år24. maj 2005 kl. 14:10
Joanmaria (slettet)
Jeg vil sige, at det er rigtig flot at du fåe løbet nogle ture. Men jeg må altså også sige FYFY...!! Du kan ikke regne med vægten hvis du vejer dig hver dag. Det er altså kun ment med et stort smil på læben, men jeg synes du skulle overveje at glemme vægten og nyde at du bare er supergod til at få lavet en masse motion.
Måler du dig? For der kan man virkelig blive "høj" af de resultater man får. Du får jo en masse dejlige muskler med al den motion du dyrker.
Mange smil
Judle
Måler du dig? For der kan man virkelig blive "høj" af de resultater man får. Du får jo en masse dejlige muskler med al den motion du dyrker.
Mange smil
Judle
19 år24. maj 2005 kl. 21:49
Alle ønskes en skøn solskinsdag.
Kh/advogirl