Nyt fra mig og status!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nyt fra mig og status!!!!!
Godmorgen med jer!

Min status i denne uge er 800 gram så det er bare super dejligt, har virkelig også knoglet med motionen og spist rigtigt sundt - men har også haft nogle upser i løbet af de sidste 14 dage.

Min veninde og jeg går jo som sagt hos ww og bliver vejet hver mandag og her for nogle måneder siden fik vi en ny konsulent, og ja vi må indrømme at hun ikke lige er vores kop the ;o) Hun har en underlig form at "undervise" på og hun har slet ikke den samme "energi" som vores gamle konsulent. Så min veninde og jeg har overveget at stoppe inde hos ww ikke kun p.g.a. konsulenten, men vi syntes også at vi har rimlig styr på hvad vi "må spise" og vi ved jo også hvor mange points vi må få i løbet af dagen. Vi ahr så aftale at vi stadigvæk vil forsætte deres program, men vi vil i stedet veje os derhjemme og så give status til hinanden over mails og telefonen og vi har også talt om at vi evt. kunne mødes og tale sammen en gang om ugen.
Næste mandag har vi det sidste klip på vores "klippekort", så der er det sidste gang vi vil tage til vejning hos ww, så det bliver jo spændende hvordan det kommer til at gå, men jeg er sikker på at det kommer til at gå godt - har jo også jer som er gode til at støtte........

så er det jo i dag jeg skal løbe mit andet kvindeløb, har starttid kl. 19.12 - håber at jeg kan komme ind på 30 min. for så har jeg jo forbedret min tid med et minut, men nu må vi se - skal nok give jer en status i morgen.

Skulle hilse mange gange fra Bamse - har havde mange problemer med at komme på i nat, så jeg lovet at jeg ville sende jer alle en stor hilsen fra ham ;o)

Ups blev lidt langt.............

Knuser fra Smiley
19 år24. maj 2005 kl. 08:38
re: Nyt fra mig og status!!!!!
Hej Smiley

Superflot med de 800 gram. Jeg er sikker på, at du og din veninde sagtens kan styre det program selv. Pøj pøj med dit kvindeløb. Jeg skal først løbe den 22.6. (Alt for damerne) og jeg blive glad bare jeg gennemfører. Flot gået af dig.
19 år24. maj 2005 kl. 09:00
Hej Smiley

Jeg får også ny konsulent på onsdag, Hanne går på orlov i 3 måneder, og de næste 5 uger har vi så én der hedder Helle, Hun har i forvejen 2 hold om torsdagen i Hillerød. Så jeg er virkelig spændt på om Helle er lige så frisk og sød som Hanne. Jeg har jo kun 3 gange vejning inden min sommerferie, og jeg er virkelig spændt på hvordan det kommer til at gå nede i Polen. En ting er dog sikkert, jeg kommer til at gå en masse, og morgenmad og aftensmad er nok de eneste måltider jeg får de dage. Så jeg håber bare jeg står i stampe i den uge.

Jeg krydser fingre for dig i aften og håber du kommer ind på dine 30 minutter.

Jeg forstår også godt at du og din veninde stopper hos den konsulent.... er der ikke et andet sted I kan gå ?? Vi er jo ikke bundet til det ene sted. Jeg er jo desværre alene om mit vægttab - altså kæresten hjælper mig jo, men han er jo ikke vægtvogter *griner* - så det med at klare det alene.... hmm... ikke helt endnu. Men spar da endelig de penge, det er jo ikke ligefrem billigt at gå hos ww. Og som du skriver, I ved jo hvor mange point i må få osv.

I hvert fald pøj pøj med det hele. I skal også nok klare det.

Knuz Marianne
19 år24. maj 2005 kl. 09:08
re: re: Nyt fra mig og status!!!!!
Hej Advogirl

Mange tak jeg skal også løbe Alt for Damernens men vi ved ikke lgie hvilken dag vi deltager der er jo tre dage at vælge i mellem.

Knus smiley
19 år24. maj 2005 kl. 12:12
re: re: re: Nyt fra mig og status!!!!!
Hej Smiley

Det er bare SUPER flot. 800g ?? Hold da op - bare det var mig !
Det bliver spændende med løbet hva´?! Jeg glæder mig til at høre tiden. Ville også selv gerne men lige det løb er vist kun på sjælland.

Går det ellers godt med det hele ?

Rigtig mange hilsner

Corina
19 år24. maj 2005 kl. 12:35
re: re: re: re: Nyt fra mig og status!!!!!
Hej Corina

Ja det går rigtigt godt med mig - nu er der jo kun en uge tilbage her på det gamle arbejde, så det bliver jo spænde at se hvordan det andet er. Må da indrømme at jeg har lidt sommerfugle i maven over det, selvom jeg ved at det er det rigtige jer gør.

Hvordan går det ellers med dig - syntes ikke at det er meget jeg har hørt til dig!

Knuser Smiley
19 år24. maj 2005 kl. 13:53
re: re: re: re: Nyt fra mig og status!!!!!
Hej Marianne

jo vi kunne godt finde et andet sted at gå - men det er ikke kun p.g.a. konsulenten men det har også en stor del med pengende at gøre ;o). Vi har jo også gået der siden nov sidste år, så vi har jo alt det materiale som man få fra ww og så køber jeg ude og hjemme når der er opskrifter med fra ww. for jeg vil jo stadigvæk følge deres opskrifter og deres "program" men bare veje mig selv.......

Pøj pøj med den nye konsulent må håber at hun er lige så sød som den anden du har haft.

Knuser smiley
19 år24. maj 2005 kl. 13:56
Hej Smiley!
STORT Tillykke med de smidte 800 gram, -det er jo næsten et helt kilo, så det er knagme flot, synes jeg! ;o) Og held og lykke med løbet i aften, jeg er spændt på at høre din tid. Er sikker på, at du nok skal komme under de 30 min., -det x'er jeg i hvert fald fingre for. -Jeg skal med løbeskolen i aften, men ved endnu ikke hvor lang en tur jeg ta'r. Det vil tiden vise...Ha' en dejlig aften, ven..
Knuz Mulde
19 år24. maj 2005 kl. 16:25
FLOT KLARET!!!

Det er bare SÅ flot!

Jeg tror sagtens din veninde og dig kan stoppe hos WW, for I kender jo alle principperne. Så skal I bare huske at stå til regnskab for hinanden HVER uge, men det tror jeg sagtens I kan.

Knus Judle
19 år24. maj 2005 kl. 21:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });