Hej Smiley
Superflot med de 800 gram. Jeg er sikker på, at du og din veninde sagtens kan styre det program selv. Pøj pøj med dit kvindeløb. Jeg skal først løbe den 22.6. (Alt for damerne) og jeg blive glad bare jeg gennemfører. Flot gået af dig.
#2 af bruger slettet
Min status i denne uge er 800 gram så det er bare super dejligt, har virkelig også knoglet med motionen og spist rigtigt sundt - men har også haft nogle upser i løbet af de sidste 14 dage.
Min veninde og jeg går jo som sagt hos ww og bliver vejet hver mandag og her for nogle måneder siden fik vi en ny konsulent, og ja vi må indrømme at hun ikke lige er vores kop the ;o) Hun har en underlig form at "undervise" på og hun har slet ikke den samme "energi" som vores gamle konsulent. Så min veninde og jeg har overveget at stoppe inde hos ww ikke kun p.g.a. konsulenten, men vi syntes også at vi har rimlig styr på hvad vi "må spise" og vi ved jo også hvor mange points vi må få i løbet af dagen. Vi ahr så aftale at vi stadigvæk vil forsætte deres program, men vi vil i stedet veje os derhjemme og så give status til hinanden over mails og telefonen og vi har også talt om at vi evt. kunne mødes og tale sammen en gang om ugen.
Næste mandag har vi det sidste klip på vores "klippekort", så der er det sidste gang vi vil tage til vejning hos ww, så det bliver jo spændende hvordan det kommer til at gå, men jeg er sikker på at det kommer til at gå godt - har jo også jer som er gode til at støtte........
så er det jo i dag jeg skal løbe mit andet kvindeløb, har starttid kl. 19.12 - håber at jeg kan komme ind på 30 min. for så har jeg jo forbedret min tid med et minut, men nu må vi se - skal nok give jer en status i morgen.
Skulle hilse mange gange fra Bamse - har havde mange problemer med at komme på i nat, så jeg lovet at jeg ville sende jer alle en stor hilsen fra ham ;o)
Ups blev lidt langt.............
Knuser fra Smiley