Vil lige give lyd fra mig igen.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vil lige give lyd fra mig igen.
Hej alle sammen, vil da bare lige give lidt lyd fra mig. Både dårligt og godt nyt. hmmm var på vægten idag og har taget 1 kg på. Fatter det bare ikke har overholdt alt og har ikke haft en eneste smutter, pluds jeg har ordnet have og dyrket lidt motion. Men vi tager det som det kommer, de skal nok ryger igen.

Havde jo så mistet jobbet men skal til en samtale idag og en anden på lørdag så jeg glæder mig helt vildt. Så kryds lige fingre idag for mig, for jeg vil helst have det jeg skal til samtale om idag. =)

Har ikke så meget tid til at væe aktiv herinde lige for tiden , men jeg lurer med fra sidelinien.

Knuzzz Monika
19 år24. maj 2005 kl. 06:15
re: Vil lige give lyd fra mig igen.
Hej Monika

Ja nogle gange viser den vægt ikke det man lige regner med, men det kan godt være en god idé at sætte vægten lidt væk for en periode og så tage den frem om ca. 14 dage.... Har du prøvet at måle dig i stedet for det er tit man kan se resultater der. Så klø du bare på så kommer vægtabet også.

Pøj pøj med samtalerne det bliver spændende at høre hvordan det går og jeg skal nok krydse alt det jeg kan ;o)

Mange knuser fra Smiley
19 år24. maj 2005 kl. 08:25
Hej Monika,

Velkommen i klubben med at tage 1 kg. på. Det har jeg også, men det skal ikke ødelægge humøret. Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for dig for at du får det job du allerhelst vil have. I næste uge har vi begge to tabt i hvert fald halvdelen af det kilo vi har taget på, ik os?? Ha' en skøn solskinsdag.
19 år24. maj 2005 kl. 09:02
re: re: Vil lige give lyd fra mig igen.
Hej Monika

Dejligt at høre fra dig igen.

Vægten svinger meget - specielt i starten du dyrker motion. Hold ud - det kommer !
19 år24. maj 2005 kl. 12:41
re: re: re: Vil lige give lyd fra mig igen.
Og held og lykke til jobsamtalen !
19 år24. maj 2005 kl. 12:42
Skidt med det kilo - det kan måske være muskler??

Jeg krydser fingre for, at du får nogle gode samtaler så du kan få job igen.

Har du hørt fra dem du var til samtale hos i dag???

Knus Judle
19 år24. maj 2005 kl. 21:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });