Hej fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej fra Judle
Hej allesammen

Lige en hurtig status....

Jeg har desværre taget 1 kg på. Det kommer nu ikke bag på mig med de madvaner jeg har lagt for dagen!!!

Til gengæld kom det MEGET bag på mig at jeg rent faktisk har tabt 10,5 cm på 4 uger. Og efter havd de siger i "Du blir hvad du spiser" er det jo mindst ligeså godt som det tal vægten viser.

Jeg har i alt tabt 31 cm siden 1. januar i år. Det er jeg sgu ret stolt af.

Jeg kan lige fortælle, at min mor skal opereres den 6. juni, så der er lang tid til vi får at vide hvad knuden indeholder! Men det skal nok gå.

Og endnu en helt anden ting - jeg har lige fået dagplejeplads til min datter - det er vildt godt! Jeg har nemlig fået hende jeg havde ønsket mig her i byen. De fleste bliver ellers sendt til vores nabo-by fordi her ikke er dagplejemødre nok. Men jeg har ringet derop og lokket lidt med dem på kommunen - og nu lykkedes det altså ;o)

Og så lige en sidste ting!!!!!! Jeg skal til Jelling Festival i weekenden - jubiiiiii..... (dog skal jeg være væk fra Johanne i hele 3 dage - uha uha)

Glad hilsen fra Judle - og hej fra Johanne - der snart bliver 1 år ;o)
19 år23. maj 2005 kl. 22:39
re: Hej fra Judle
Hej Judle

Pyt med det ene kg for du har jo som sagt tabt dig i cm og jo det er i hvert fald lige så godt, for det er rigtigt at man tit bare ser på vægten og det er jo ikke det man ska vel!!!!!! Så stort skulder klap fra mig, jeg syntes at det er super godt gået af dig, når man tænker på din situation.

Dejligt at i har fået en dato for din mor pøj pøj med det håber på et godt resultat.

Rigtig god fornøjelse i weekenden og det er da super at du har fået en dagplejeplads til din lille pige - ja lige pludselig er hun jo ikke så lille mere ;o)

Knuser fra smiley
19 år24. maj 2005 kl. 08:21
re: re: Hej fra Judle
31 centimeter ?????

WOW ! Kan der findes andet at sige ???
WOW ! Det er super duper hamrende flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skidt med det ene kilo. Det er SUPER flot. Kæmp videre trods alt...
Kæmpe hilsner

Corina
19 år24. maj 2005 kl. 12:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });