Jeg er syyyyg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er syyyyg!
Jeg er blevet syg. Forkølet og har haft hovedpine hele dagen (måtte ligefrem flygte fra mine børn hvis høje, lyse stemmer var direkte ubehagelige for mig når de skændtes eller blev kede af det).

Så idag har jeg ikke skrevet mad op, jeg vil tro jeg har et lille underskud - hvis ikke et lille overskud fordi jeg har ligget på en sofa det meste af dagen og læst.

Øv.. jeg har ondt af mig selv. Og det gør ondt i hovedet når jeg nyser!
16 år9. februar 2008 kl. 21:04
re: Jeg er syyyyg!
Åh din stakkel. Har du så nogen til at passe børnene? Rigtig god bedring!
16 år9. februar 2008 kl. 23:25
hej iakob

rigtig god bedring ;O)
lise
16 år10. februar 2008 kl. 11:06
For pokker du er da uheldig. God bedring !!!!
16 år10. februar 2008 kl. 13:50
Heldigvis er min mand rask og tager sig af børnene. Han vil til gengæld ikke røre mig fordi han "ikke har lyst til at blive syg" - så jeg føler mig lidt som en spedalsk her i mit eget hjem :-)

Om lidt vil jeg ind og ligge lidt. Gad vide om der er Oprah eller sådan noget i fjernsynet? Når man er syg i forvejen så kan det da ikke gøre mere skade :-D
16 år11. februar 2008 kl. 08:45
Ej.. hvor er mine manerer.. tak for de gode ønsker.
16 år11. februar 2008 kl. 08:45
hej iakob, jeg er også syyyyg! Har efter 5 rædselsfulde dage omsider fået penicillin, så nu ´må det blive bedre. Får fulod bonus af TVpakken og har sendt min datter adsted - ingen kreative vinterferie arrangementer her! Synes du ikke det er svært, mht. at spise? faktisk har jeg overhovedet ingen appetit, men kan jo godt se at kroppen netop sådanne dage må trænge til masser af power-food. Lever vist mest af honning og lakridsrod i teeen og Gule gajoler. For hulen hvor man pludselig bliver klar over hvor godt man har det når man er rask og hvor meget man overkommer i dagligdagen..... Mine bedste ønsker til dig om snarlig bedring. Godt vi har Madital og TV3 (der er Dr.Phil lige nu......:-)))))
16 år11. februar 2008 kl. 13:45
God bedring Easy.
Min er heldigvis en virus og jeg er i bedring. Og nej, det går desværre ikke ud over appetitten - i forgårs spiste jeg ... uh.. lad os bare sige at jeg fandt resterne efter juleslikket og nu er der ikke helt så meget tilbage :-(

Oh well. det er første gang siden juli jeg på den måde er faldet i og... det lykkedes mig at få styr på det inden jeg fik kvalme af at spise for meget (knap og nap, men det lykkedes).

Igår var jeg en bedre "taber" og idag har jeg - bortset fra en flaske cola light som jeg drikker af - spist normalt og ikke fået slik - også selvom der stadig er julerester og børnenes slikskab er fyldt til bristepunktet.

Gule gajoler.. jeg har en flaske af den slags stående, men proppen er klistret fast af tørrede gule gajoler. Det har nok været prima underholdning at se mig prøve at få proppen af, men det ville den ikke. Så jeg måtte nøjes med vicks (i bolsje-form).

Jeg har desværre ikke andet end 3½ kanal (dr1, dr2, tv2 og så en kanal som jeg aldrig ser), så jeg har ikke kunnet sumpe helt. Jeg er til gengæld lige blevet færdig med at læse Harry Potter (den sidste bog i serien) og er igang med Making Money af Terry Pratchett. Og så har vi jo en playstation :ø)

Nå... men i morgen er det arbejdsdag - jeg tror dog jeg stadig bliver hjemme fordi jeg hoster hele tiden.

God bedring til dig, Easy. Håber penecilinen snart virker.
16 år12. februar 2008 kl. 13:13
God bedring Iakob det er da altid noget at det er i bedring.

Også god bedring til Easy. Jeg håber pencillinen snart virker..

Jeg selv har siden lørdag morgen ingen mad kunne indtage udover suppe og vand da jeg har haft så ondt i halsen. Det er lidt træls men jeg håber det går over snart. Jeg har ikke tid til at kunne gå til lægen og undersøgt om det er halsbetændelse da jeg ikke kan tage fri fra arbejde.. Jeg har nemlig for et par uger siden haft influenza og var væk 3 dage.. så jeg prøver at få lidt varm suppe ned en gang imellem da jeg hverken drikker te, kaffe eller kakao..

Er der nogen af jer der har nogle gode råd til hvordan jeg slipper af med ondt i halsen og hosten.

Endnu engang god bedring alle sammen

16 år12. februar 2008 kl. 14:34
ej.re: Jeg er syyyyg!
H
16 år12. februar 2008 kl. 15:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });