Projekt lækker til Juli

Du læser en tråd i debat > vægttab

Projekt lækker til Juli
Hey
(Mulde starter lige et nyt indlæg med dit forslag)
Jeg er klar på projekt lækker til juli!! Jeg ville gerne have været under 70 kg 1. juni, men det skulle ikke ske.
Vægten siger 72,8 kg, så lidt er der røget. Tror min medicin gør at jeg har lidt svært ved at komme af med væsken i kroppen, det står også i deklarationen, men jeg er færdig med at tage pillerne d. 10 juni, så jeg vil gerne være med.
Mit mål er endnu engang at komme under de 70 kg, og det skal gøres vha masser at løb, styrketræning, aerobic og gåture, og selvfølgelig sund og fornuftig mad.
Mulde, skal vi satse på at komme under de 70??

Hvem er ellers med på lidt sommerklargøring af vores skønne korpus?? Bamse, jeg er sikker på du kan komme under de 100 til 1. juli, især med alt den motion du har fået gang i; og alle I andre kan også sagtens smide et par kg eller 3 inden:-)

Kom frisk folkens:-)

Knus Eskimo
19 år23. maj 2005 kl. 15:21
re: Projekt lækker til Juli
Hejsa

Jeg skal gerne forsøge.... det ville være lækkert at være under 70 den 1. juli... så mangler 3,8 kg og det burde være okey at nå på næsten 1½ måned.

Jeg hopper med på vognen.

Knuz marianne
19 år23. maj 2005 kl. 17:10
Hej Eskimo

Jeg er også med på den som skrevet i det tidligere indlæg.

StoreSøs
19 år23. maj 2005 kl. 18:05
re: re: Projekt lækker til Juli
Hejsa

Jeg er også frisk med at være med på projektet - ville jo gerne havde nået 65 kg inden den 1. juni, men det når jeg desværre ikke, men jeg regner med at kunne nå det til 1. juli eller der omkring. så jo jeg er klar ;o)

Knuser Smiley
19 år24. maj 2005 kl. 08:16
Mulde melder sig...
også under fanerne....-ha ha ha, det er jeg jo ligesom nødt til, eftersom jeg foreslog det, ikke sandt..hi hi hi..

Eskimo! Vi skal under de 70, ingen tvivl om det. Mit mål vil være minimum 68 kg. og det SKAL altså gerne lykkes. Umiddelbart får jeg en hård juni måned, men jeg vil være obs på kosten og motionen til trods for de 240 timer, jeg skal arbejde...Ja, det er en pæn sum, men sådan er livet desværre i ny og næ...Klar parat start!!! Så er kampen igang og inden vi har set os om er vi alle smækrelækre til juli!! Yipeeee!!

Knuz Mulde
19 år24. maj 2005 kl. 16:20
HAHAHAHAH - jeg sad og tænkte - det er da helt skørt med et projekt LÆKKER TIL JUL!!! Indtil jeg så, at der stod JULI!!!! Godt læst, Judle!!!.

Jeg tror desværre ikke selv på, at jeg kan komme under 70, men jeg er med på, at prøve at nå de 71 kg....

Knus Judle
19 år24. maj 2005 kl. 21:56
hej.
Det er første gang jeg er inde på siden, men jeg vil meget gerne være med til projekt lækker.
jeg har prøvet både vægtkonsulenterne og ww. jeg har dog meget svært ved at tage mig sammen i øjeblikket. Jeg har taget 8 kg på efter et rygestop og mit mål er at tabe 10 kg inden 1. august. Jeg tror det bliver ww jeg kommer til at følge igen og må nok indse at jeg skal passe på min vægt resten af livet.
19 år31. maj 2005 kl. 21:10
re: re: Projekt lækker til Juli
hov. jeg kom til at sætte kryds ved anonym.
19 år31. maj 2005 kl. 21:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });