Jeg er spændt på at høre hvordan det går med I andre cm-målere. Efter at mine cm har stået ret stille i et par uger, sker der nu endelig noget.
Da jeg startede med at tabe mig d. 8/12 så det sådan ud: lår: 58 cm hofte: 105 mave: 93 talje: 80
Nu her ca. 5 uger senere ser det sådan ud: lår: 56 hofte: 103 mave: 86 talje: 76
Kan I huske at vi snakkede om hvor hurtigt man kunne tabe cm? Nogle mente ca. 1 pr. uge eller pr. kg man tabte. For mit vedkommende ser det ud til at jeg har noget lettere ved at tabe nogle steder i forhold til andre, men da det også er de steder jeg har mest fedt, er jeg meget tilfreds. Jeg er dog alligevel overrasket over at jeg ikke har tabt mig noget mere på baller og lår, da jeg er startet til spinning. Og ps. i starten målte jeg mig om aftenen og nu gør jeg om morgenen - og det gør altså også en stor forskel skulle jeg hilse og sige.
Har I andre sat jer nogle mål mht. hvor I gerne vil ende cm-mæsigt? Er der nogen der er kommet ned på deres unge-pige-mål igen? Kan det lade sig gøre? Eller er kroppen for evigt forandret efter man har født børn?
Held og lykke til I andre - jeg håber vi alle bliver klar til bikini-sæsonen! Hvor er jeg glad for at have fundet dette forum, jeg synes godt nok at I alle virker til at være nogle skønne og kloge mennesker.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Da jeg startede med at tabe mig d. 8/12 så det sådan ud:
lår: 58 cm
hofte: 105
mave: 93
talje: 80
Nu her ca. 5 uger senere ser det sådan ud:
lår: 56
hofte: 103
mave: 86
talje: 76
Kan I huske at vi snakkede om hvor hurtigt man kunne tabe cm? Nogle mente ca. 1 pr. uge eller pr. kg man tabte. For mit vedkommende ser det ud til at jeg har noget lettere ved at tabe nogle steder i forhold til andre, men da det også er de steder jeg har mest fedt, er jeg meget tilfreds. Jeg er dog alligevel overrasket over at jeg ikke har tabt mig noget mere på baller og lår, da jeg er startet til spinning. Og ps. i starten målte jeg mig om aftenen og nu gør jeg om morgenen - og det gør altså også en stor forskel skulle jeg hilse og sige.
Har I andre sat jer nogle mål mht. hvor I gerne vil ende cm-mæsigt? Er der nogen der er kommet ned på deres unge-pige-mål igen? Kan det lade sig gøre? Eller er kroppen for evigt forandret efter man har født børn?
Held og lykke til I andre - jeg håber vi alle bliver klar til bikini-sæsonen! Hvor er jeg glad for at have fundet dette forum, jeg synes godt nok at I alle virker til at være nogle skønne og kloge mennesker.
Pernille