TILLYKKE CHIFFI

Du læser en tråd i debat > vægttab

TILLYKKE CHIFFI
Godmorgen Chiffi.
Og hjertelig tillykke med fødselsdagen.........i går.
Håber du havde en rigtig god dag, og at du ikke spiste for mange lagkager *S*
Nu varer det kun 36 måneder til vi skal til rund fødselsdag, og nedtælingen er sat i gang *SF* he he he.
Stort føs´dags knus
Bamse
19 år22. maj 2005 kl. 23:46
re: TILLYKKE CHIFFI
Også stort tillykke fra Corina :-)
19 år23. maj 2005 kl. 08:58
re: re: TILLYKKE CHIFFI
Tusinde mange tak.
Jo der gik ohtellolagkage i det da min søster og svoger pludselig stod uden for min dør i går eftermiddags og ville ønske mig tillykke.
Gæt om jeg blev glad. Savner min søster meget efter jeg er flyttet vest på, så det vare bare så dejligt.
Fik også sodavand og slik i går aftes da vi var inde og se stjernekrigen 3 (snøft den var trist).
Så alt i alt en rigtig god dag.
Vi var også lidt nede ved stranden og gå en tur sammen med min søster og svoger og deres hund og vejert var bare kanon. ;O)))

Knus Chiffi.
19 år23. maj 2005 kl. 09:31
Hej Chiffi

Også et STORT tillykke med fødseldsdagen her fra mig - håber at du havde en super dag. Jep har også noteret datoen ;o)

Knuser fra smiley
19 år23. maj 2005 kl. 11:23
Hej Chiffi

Også et STORT tillykke med fødseldsdagen her fra mig - håber at du havde en super dag. Jep har også noteret datoen ;o)

Knuser fra smiley
19 år23. maj 2005 kl. 11:28
Hej Chiffi

Knuser fra smiley
19 år23. maj 2005 kl. 11:29
re: re: TILLYKKE CHIFFI
Ja, tillykke med førdselsdagen!!!
Othellolagkage, uhmmmm, bare det var mig:-) Hvor dejligt for dig at få besøg af din søster. Sådan noget kan gøre en i godt humør en hel uge bagefter, ikke??
Håber du havde en god dag, og at du får en god uge.
Knus Eskimo
19 år23. maj 2005 kl. 12:11
re: re: re: TILLYKKE CHIFFI
Hej Chiffi!

Også endnu engang tillykke fra mig. Så blev dagen alligevel ikke helt som du havde forudset, -dejligt, ikke sandt...

Lyder til du havde en rigtig go' dag, -så er det jo ikke så slemt at fylde år, vel..hi hi hi..

Knuz fra Mulde
19 år23. maj 2005 kl. 13:37
Stort tillykke med dagen

Knus Judle
19 år24. maj 2005 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });