Hjælp søges.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hjælp søges.
Godmorgen/formiddag
Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg ændre mit vægt på denne side, den står fast på det, som jeg i tidernes morgen skrev.
Hjælp hjælp hjælp.
Knuser
Bamse
19 år22. maj 2005 kl. 23:44
re: Hjælp søges.
Hej Bamse

Du kan vist ændre dit brugernavn inde i profil - ret profil.... tror jeg nok :-)

Knuz Marianne
19 år23. maj 2005 kl. 08:01
re: re: Hjælp søges.
Det er der inde det skal rettes søde som Marianne skriver.

Knus Chiffi.
19 år23. maj 2005 kl. 09:33
re: re: re: Hjælp søges.
hejsa
Du går ind under "mad" og så "indtast mad", øverst til højre står der "dagens vægt", der skriver du din vægt og gemmer, så står der fremover "Bamse ,din vægt, start 104 kg" oppe ved siden af datoen. Du kan indtaste din vægt hver dag, en gang om ugen eller så tit du nu har lyst.
Hvis du ændrer den under profilen er det din startvægt du ændrer, og den er jo den samme hele tiden:-)
Håber det var til at forstå.
Hygge Eskimo
19 år23. maj 2005 kl. 12:07
Tak for hjælpen
Hejsa.
Mange tak for hjælpen, det virker.
Og eksimo, din forklaring var til nytte og nem at forstå.

Knuser Bamse
19 år23. maj 2005 kl. 21:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });