#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Hjælp søges.
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Hjælp søges.
Hej Bamse
Du kan vist ændre dit brugernavn inde i profil - ret profil.... tror jeg nok :-)
Knuz Marianne
Du kan vist ændre dit brugernavn inde i profil - ret profil.... tror jeg nok :-)
Knuz Marianne
19 år23. maj 2005 kl. 08:01
lhl1968
re: re: Hjælp søges.
Det er der inde det skal rettes søde som Marianne skriver.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år23. maj 2005 kl. 09:33
eskimo (slettet)
re: re: re: Hjælp søges.
hejsa
Du går ind under "mad" og så "indtast mad", øverst til højre står der "dagens vægt", der skriver du din vægt og gemmer, så står der fremover "Bamse ,din vægt, start 104 kg" oppe ved siden af datoen. Du kan indtaste din vægt hver dag, en gang om ugen eller så tit du nu har lyst.
Hvis du ændrer den under profilen er det din startvægt du ændrer, og den er jo den samme hele tiden:-)
Håber det var til at forstå.
Hygge Eskimo
Du går ind under "mad" og så "indtast mad", øverst til højre står der "dagens vægt", der skriver du din vægt og gemmer, så står der fremover "Bamse ,din vægt, start 104 kg" oppe ved siden af datoen. Du kan indtaste din vægt hver dag, en gang om ugen eller så tit du nu har lyst.
Hvis du ændrer den under profilen er det din startvægt du ændrer, og den er jo den samme hele tiden:-)
Håber det var til at forstå.
Hygge Eskimo
19 år23. maj 2005 kl. 12:07
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Tak for hjælpen
Hejsa.
Mange tak for hjælpen, det virker.
Og eksimo, din forklaring var til nytte og nem at forstå.
Knuser Bamse
Mange tak for hjælpen, det virker.
Og eksimo, din forklaring var til nytte og nem at forstå.
Knuser Bamse
19 år23. maj 2005 kl. 21:29
Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg ændre mit vægt på denne side, den står fast på det, som jeg i tidernes morgen skrev.
Hjælp hjælp hjælp.
Knuser
Bamse