Hej Alle zusammen. Her er en lille hilsen fra Smiley og Bamse i det jyske med solskin, regnvejr og strøgvejr. Igår morges ville vi løbe, men Smiley gad ikke fordi det regnede, bamse gad godt, så de blev hjemme, og tog på strøgtur til Horsens, i det fineste og skønneste vejr. Da vi kom hjem løb vi en tur på 25 min, bamse løb næsten hele vejen, men han skulle jo fange smiley ;-) I dag har vi startet med en løbetur på 16 min og bamse løb denne gang hele vejen, nu vil vi ud og rulle på skøjterne inden Smiley skal tilbage til sin celle nr. 1 i det sjællandske. Knuser til jer alle. Smiley & Bamse
19 år22. maj 2005 kl. 12:23
lhl1968
#2 af lhl1968
re: Vi er aktive trods weekend!!
jeg er sku stolt af dig/jer. Flot med alt den motion i laver.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Her er en lille hilsen fra Smiley og Bamse i det jyske med solskin, regnvejr og strøgvejr.
Igår morges ville vi løbe, men Smiley gad ikke fordi det regnede, bamse gad godt, så de blev hjemme, og tog på strøgtur til Horsens, i det fineste og skønneste vejr.
Da vi kom hjem løb vi en tur på 25 min, bamse løb næsten hele vejen, men han skulle jo fange smiley ;-)
I dag har vi startet med en løbetur på 16 min og bamse løb denne gang hele vejen, nu vil vi ud og rulle på skøjterne inden Smiley skal tilbage til sin celle nr. 1 i det sjællandske.
Knuser til jer alle.
Smiley & Bamse