Æbleeddike?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Æbleeddike?
Hej allesammen

Jeg har lige hørt fra en veninde, at et stort glas vand med en spiseske æbleeddike to gange om dagen skulle sætte forbrændingen i vejret. Og virkelig virke! Har jeg aldrig hørt før! Er typen, der ikke tror på alt, hvad jeg hører, men tænker alligevel videre over det.

Har nogen hørt om dette, eller sågar prøvet? Nogen erfaring?

Camilla
16 år23. januar 2008 kl. 22:04
re: Æbleeddike?
Min erfaring: Smager forfærdelig - virker ikke :-(
16 år23. januar 2008 kl. 22:09
hej camilla

min erfaring med æbleeddike er ; at det hjælper ikke en dyt mht til vægttab. men det er godt mod almindelig gigt. jeg tog derfor æbleeddike i en årrække. og det var bare en spiseske fuld i et glas vand.
flittiglise
16 år24. januar 2008 kl. 05:26
Jeg kan huske at der på et tidspunkt i et kuponhæfte tror jeg var en æbleeddikekur. Her fik man æbleeddiken i kapselform. Men jeg prøvede den ikke og ved ikke om det virker. Jeg tror heller ikke på alt hvad jeg læser. Og især ikke når det kommer til mirakel kure. Der spiller de jo virkelig på svage sjæle som vil gøre hvad som helst.

Kh Karina
16 år24. januar 2008 kl. 07:47
Det der med æbleeddike var det helt store slankemiddel for en...tja..5-6-7 år siden. Men det er dog desværre bevist siden at det ikke har nogen som helst virkning. Det skader heller ikke - men man skal ikke regne med at tabe sig af det.
16 år24. januar 2008 kl. 09:30
Tak for jeres svar - jeg sparer pengene ser det ud til! :-)

Rigtig god weekend.
16 år24. januar 2008 kl. 23:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });