#2 af Muldebeerg
så skal der løbes:-)
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: så skal der løbes:-)
Dejligt Eskimo, bare klø på, -det bli'r vist en super tid du får på dine 10 km., det er jeg slet ikke i tvivl om...
Knuz Mulde
Knuz Mulde
19 år22. maj 2005 kl. 13:28
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: så skal der løbes:-)
Eksi, du bliver ved med at imponere mig, men det er jo kun dejligt.
Hvordan er det deroppe nu, er det stadigvæk koldt, eller er det til at holde ud at løbe udenfor nu??
Når man har prøvet at løbe på løbebånd, så syntes man, at nu er man sgu sej, så kommer mqan ud og løbe i det virkelige natur, og så er det noget helt andet, men en fed oplevelse det giver jeg dig ret i.
Knus
Bamse
Hvordan er det deroppe nu, er det stadigvæk koldt, eller er det til at holde ud at løbe udenfor nu??
Når man har prøvet at løbe på løbebånd, så syntes man, at nu er man sgu sej, så kommer mqan ud og løbe i det virkelige natur, og så er det noget helt andet, men en fed oplevelse det giver jeg dig ret i.
Knus
Bamse
19 år22. maj 2005 kl. 20:54
eskimo (slettet)
re: re: så skal der løbes:-)
Hey, Det blev til 5 km mere idag. Med maven fuld af rugbrødslagkage, gulerodskage og hindbærtærte (yes, der blev gået til den til fødselsdag idag). Det var en hård omgang, men god.
Solen er også nået herop og så er det jo bare vidunderligt at løbe i solskin med havudsigt til den ene side og rå fjelde til den anden. Jeg ville ønske I kunne opleve det. Det er bare supersmukt!!!!
Solen er også nået herop og så er det jo bare vidunderligt at løbe i solskin med havudsigt til den ene side og rå fjelde til den anden. Jeg ville ønske I kunne opleve det. Det er bare supersmukt!!!!
19 år23. maj 2005 kl. 01:29
Nå, men skoene skulle jo testes udenfor, og det blev til 5 km på 31 min, hvilket jeg er ret stolt af, da jeg ikke har løbet udendørs før, og der er temmelig kuperet i dette land. Så det tyder godt for mit 10 km løb.
Jeg skal helt 100 afsted igen imorgen:-) Frisk luft, skøn udsigt, afstressende, totalt fed fornemmelse når man er færdig.
Knus Eskimo