Lidt nyt fra Mulde!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt nyt fra Mulde!
Hej allesammen!

Ja, der er nok ikke så meget at fortælle, -husker knapt hvad jeg har lavet i ugens løb, men ved da i hvert fald, at jeg har været på arb!!!! He he he..
Her hos mig er der ingen vægtstatus idag. Det går nok heller ikke alt for godt med kosten, jeg har den i baghovedet, men mine vagter er så svingende for tiden, at jeg slet ikke får købt ordentligt ind og lign. DET skal ha' en ende...Motionen har jeg vist heller ikke fået gjort så meget ved i denne uge, MEN lidt vil jeg nu alligevel gerne understrege, da det er en hel personlig rekord for mig!!!
I onsdags, efter at jeg stod op fra min nattevagt, var jeg i et totalt ugideligt humør...Endte med at droppe min boxercise, da jeg simpelthen ikke kunne overskue det, men besluttede at jeg skulle ud at løbe! For at sikre mig, jeg kom afsted, ringede jeg til min nye løbekammerat og hørte om hun ville med. Det ville hun og vupti, 3 timer senere stod vi klar!!! Resultatet af den løbetur blev, at vi løb 10 km. uden pauser på 1 time og 2 min. Jeg har aldrig løbet 10 km. før, så vi var begge ret stolte, da vi kom hjem. Samtidig var det i skovene omkring Silkeborg og der er jo faktisk temmeligt kuperet og bakket, så tiden er også ret god :oD :oD Ja...det er ikke så meget jeg kan "prale" med i denne uge, men DETTE skulle da frem, synes I ikke?? *ss* NU er jeg klar til at melde mig til de 11,1 km. der blandt andet også er i Silkeborgløbet. Noget jeg aldrig havde regnet med, jeg kunne gøre...Så "Her kommer jeg"....-i hvert fald hvis jeg kan få trænet lidt mere..

NOK fra mig! Jeg ville bare lige dele min sejr med Jer, håber I alle får en super dejlig weekend!

Knuzzer fra Muldebeerg, der håber på en løbetur mere inden ugen er omme...
19 år20. maj 2005 kl. 22:42
Hello Muldepige.
Jamen jamen jamen.
Selvom man virkelig har en OFF-Dag efter en nattevagt, så ender det jo med man godt kan tage sammen, og nu kan jeg jo regne ud af jeg ikke skal følges med dig til Silkeborg-løbet, da du sikkert allerede har meldt dig til 10 km.
Silkeborg-skovene er også så skønne at løbe i, har godt nok kun gået tur der, men de er jo skønne.
Såå bamse er da lidt stolt Mulde, godt gået vense.
Knusssss
19 år22. maj 2005 kl. 20:36
re: Lidt nyt fra Mulde!
Det er helt vildt flot Mulde.

Og så 10 km i skoven hvor det er meget hårdere at løbe end på vej. Du må virkelig have forbrandt nogle kalorier ....
Jeg er ikke en gang i stand til at løbe 5 km på 30 minutter, så jeg er virkelig imponeret over at du har løbet 10 km på 1 time og 2 min.

Godt gået.
StoreSøs
19 år23. maj 2005 kl. 08:30
re: Lidt nyt fra Mulde!
Hvor er det bare flot - tænk at have luft til at kunne løbe så langt. Det glæder jeg mig til at få, hvis jeg nogen sinde får det. Skønt at høre, at en møgdag alligevel kan blive positiv.
19 år23. maj 2005 kl. 09:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });