God weekend:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

God weekend:-)
God weekend til jer allesammen.
Jeg skal slappe af og nyde at det gode vejr også så småt har fundet herop. Ingen byture til mig, for min medicin gør at jeg ikke må drikke alkohol, hvilket nok er sundt nok;-)

I morgen formiddag skal jeg have taget en løbestilstest og have købt et par nye løbesko, som skal indvies med 5-7 km i roligt tempo. Efter den tur har jeg løbet 21 km i denne uge, så der er ikke langt til de 25 km om ugen jeg gerne vil op på:-)

Jeg håber alle får en sund og aktiv weekend.
Masser af knus fra en weekendglad eskimo
19 år20. maj 2005 kl. 19:44
Superspurteren Eskimo...
flyver rundt om det nærmest hjørne og har allerede rundet de 6,99999 km. af de ca. 7 km hun skal løbe i sine fine nye løbesko...Hi hi hi.....

DU er bare for sej! Glæder mig til at løbe sammen med dig når du kommer hjem, -tror du liiiige du skal overveje, om ikke du skal flytte til Silkeborg...-har du tænkt på det?? *ggg*

Også en super god weekend til dig! Min har stået på 15 timer arb. i dag, 5 timer i svømmehallen (arb.) imorgen, en tøsefest imorgen aften og nattevagt søndag, meeen det er nu alligevel en afslapningsweekend for mig...ha ha ha, det lyder sikkert sygt, men sådan er det pt.

Knuz fra Mulde
19 år20. maj 2005 kl. 22:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });