FREDAGSVEJNING :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

FREDAGSVEJNING :)
Tænkte om nogen ville være med til at veje sig hver fredag, og skrive fremskridtene her.. For at bevare motivationen? :)
16 år21. januar 2008 kl. 19:05
re: FREDAGSVEJNING :)
Hej
Der er allerede fast onsdagsvejning, så kan du jo hoppe med på vognen den dag, hvis du har lyst. Ellers kan du jo skrive om fredagen, og så får du sikkert svar der.
:-) Buffy
16 år21. januar 2008 kl. 19:52
vil helst veje mig om fredagen:)
Men skriver der hvis jeg ik får svar her:)
16 år21. januar 2008 kl. 20:32
Jeg vil også helst veje mig om fredagen. Så den er jeg med på. Og ved I hvad jeg lige har opdaget her til morgen? Der er enorm forskel på hvad man vejer om aftenen i forhold til om morgenen. Jeg plejer at veje mig om aftenen, men så prøvede jeg lige at veje mig her til morgen - og i løbet af natten har jeg tabt 600 g!!

Pernille
16 år22. januar 2008 kl. 05:31
Det er helt naturligt at vægten svinger i forhold til morgen og aften .Det skyldes væskebalancen.
16 år22. januar 2008 kl. 07:38
Det mest optimale tidspunkt at veje sig på er om morgenen efter at man har været på toilettet. Om aftenen bliver det jo påvirket af hvad du har indtaget i løbet af dagen.
16 år22. januar 2008 kl. 07:39
Det er også det mest opmuntrende tidspunkt. Jeg har hygget mig lidt med at veje mig engang imellem om aftenen - bare for at se at jeg om aftenen vejer det jeg for nogle uger siden vejede om morgenen. Det gør een glad :-)
16 år22. januar 2008 kl. 09:06
Okay det lyder godt, så er vi 2 indtil videre:) self skal man veje sig om morgenen. Om aftenen er der hvor du vejer mest :) afhængigt af det mad og drikke du har indtaget i løbet af dagen:) Hvad vejer du og hvor høj er du? Jeg er 166 cm og vejer 63 kg.. Jeg har en normal bmi, men har altså taget 10 kg på på 5 måneder, som jeg bare må smide igen :) Så jeg skal ned på de 53 igen, og vil gerne have motivation da jeg virkelig er blevet glad for chokolade osv:( Men er virkelig motiveret nu:)
16 år22. januar 2008 kl. 09:46
var faktisk kommet op på 66!!! Men de 3 er røget af med tiden..:/
16 år22. januar 2008 kl. 09:48
Jeg vejede mig i fredags da jeg kom hjem efter en skiferie til Norge, hvor vi vist har levet lidt for godt..
Men alligevel sagde den sørme ikke noget skidt - var ellers godt nervøs. Men efter weekenden turde jeg dog ikke at stille mig derop igen; jeg må lige tage mig lidt sammen her i løbet af ugen, og så vejer jeg mig igen søndag morgen..

Fredag d. 18. januar 2008: 59,2 kg.
16 år22. januar 2008 kl. 14:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });