#1 af bruger slettet
Vil tabe fedt og helst ikke muskler?`HHHJJJÆÆÆLLPPP!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Vil tabe fedt og helst ikke muskler?`HHHJJJÆÆÆLLPPP!
Jeg prøver at tabe mig fedt mæssigt. Jeg træner omkring 4-5gange om ugen (4øvelser á 4sæt med 6-10reps) og cykler 20min efter træning. Men jeg synes ikke jeg taber mig på fedt området. Nogen råd om kost til sådan noget kunnne være lækkert...?
16 år21. januar 2008 kl. 13:22
Razzmatazz (slettet)
re: Vil tabe fedt og helst ikke muskler?`HHHJJJÆÆÆLLPPP!
Du kan kun vide om du taber dig fedtmæssigt ved at få foretaget en fedtmåling. Det der sker for dig er at noget af dit fedt bliver erstattet (IKKE omdannet, det er noget ævl !) med muskler og du derfor tror du ikke taber fedt. Prøv et centimetermål og spejlet i stedet for vægten.
Måden af undgå at tabe muskler på er netop at styrketræne, men husk at der skal være en vis vægt på ellers hjælper det ikke en pind. Cardiotræningen bagefter skal også være med intensitet - jeg ser nogengange nogen i motionscenteret der sidder og cykler samtidig med de læser et blad.. Gæt selv hvor effektivt det er.
Måden af undgå at tabe muskler på er netop at styrketræne, men husk at der skal være en vis vægt på ellers hjælper det ikke en pind. Cardiotræningen bagefter skal også være med intensitet - jeg ser nogengange nogen i motionscenteret der sidder og cykler samtidig med de læser et blad.. Gæt selv hvor effektivt det er.
16 år21. januar 2008 kl. 13:47
slank2008 (slettet)
re: Vil tabe fedt og helst ikke muskler?`HHHJJJÆÆÆLLPPP!
Husk at få nok protein hvis du træner meget. Fedt sidder også på de indre organer og du kan ikke se om du taber fedt der først. Du kan købe noget til at måle din fedtprocent.
16 år21. januar 2008 kl. 14:17