Mon der er nogen...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mon der er nogen...
Hej alle sammen.

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der kender nogen gode sider på nettet.. ja eller andre steder måske hvor man kan finde nogle rigtig gode og lækre opskrifter på aftensmad.

Min fantasi er gået i bagløs så jeg får næsten det samme hver aften.

Knuzzzer Monika
19 år20. maj 2005 kl. 13:48
re: Mon der er nogen...
Jeg får hver uge tilsendt en madplan og indkøbsliste fra Arla (Karolines Køkken)
arla.dk
19 år20. maj 2005 kl. 13:50
re: re: Mon der er nogen...
19 år20. maj 2005 kl. 13:51
re: re: re: Mon der er nogen...
Hej Monika!

Der er også madkanalen.dk, webopskrifter.dk
lidtfedt.dk
divxit.dk

og mange mange flere. Den Corina nævner fra Arla, er faktisk den samme som Karolines Køkken havde før, så bare klø på. Mangler du flere tips, så gå på google.dk og søg på fedtfattige opskrifter, så kommer der et utal af hits... ;o)

Rigtig go' fornøjelse, det er superskønt at se du er så motiveret..Glæder mig til at høre om din næste vægtstatus ;o)

Knuzzer og super god weekend til dig fra Muldebeerg
19 år20. maj 2005 kl. 22:32
re: re: re: re: Mon der er nogen...
Hej Monika

Corina og Mulde har jo givet dig nogle rigtige gode sider og jeg håber at det kan være med til at give dig noget inspiration.

Knus smiley
19 år23. maj 2005 kl. 11:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });